Paulb1978
Lid
Onvoorstelbaar hoe mensen op elkaar reageren. De heer Gorgon beseft blijkbaar niet helemaal hoe een forum werkt. We gaan hier op een normale manier met elkaar om met respect. En ja, soms zal iemand soms een reactie geven die niet inhoudelijk helemaal aansluit met je gestelde vraag. Ik ga altijd uit van het beste van de mens. Kan me best voorstellen wat @mikehotel bedoeld. Ik zit vrijwel de gehele dag op de weg en het overkomt me vrijwel iedere dag dat ik situaties zie waarbij mensen bijna van de weg raken, de sloot in rijden, fietsers of voetgangers over het hoofd zien. Allemaal veroorzaakt doordat mensen, om wat voor reden dan ook, zijn afgeleid. En of dat nou een telefoon, sigaret, vrijgeschakelde dvd speler, krant, scheerapparaat, tandenborstel, zeurende partner of kinderen is, dat maakt niet uit. Het hedendaagse verkeer is zo druk en intensief dat het gewoon nodig is dat je je volle aandacht bij de weg houdt.
Vredig kerstfeest![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Sluit me aan bij de overige leden, haal eerst eens diep adem, tel desnoods even tot tien, en reageer dan. Gewoon met normale omgangsvormen.
Vredig kerstfeest
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Sluit me aan bij de overige leden, haal eerst eens diep adem, tel desnoods even tot tien, en reageer dan. Gewoon met normale omgangsvormen.