Navigatie slaat geen adressen op

Michiel1971

Nieuw lid
Beste lezers, iemand een idee waarom mijn navigatie geen adres opslaat? Onthoud laatse bestemmingen niet en favorieten kan ik niet opslaan.

Rallye

Forumguru
Nee dat bedoel ik niet. Bij mij staan links boven in het scherm - precies het deel dat niet op jouw foto staat - een wereldbolletje (wit bij verbinding) en een poppetje (mannetje met hoed als privacy, zittend persoon bij locatie aan). Is de huidige software niet al 1896 @Rainesh @Antera ?

Michiel1971

Nieuw lid
Kan werktelefoon wel koppelen maar als ik prive op stap ben wil dat niet. En daarnaast heb ik geen groot uitgebreid navigatiesysteem in mijn auto om het niet te gebruiken.

btwvince

Nieuw lid
Zelfde probleem hier, slaat niks op en verliest bij elke start alle instellingen. Dealer zegt dat dit een gekend probleem is en zal een update uitvoeren

Berghuis

Donateur
Las zelfs ergens op dit forum dat 1900 er zou zijn maar op een of andere manier doet de dealer er niets mee
Versie 1900 geldt alleen voor nieuw geleverde Octavia's. Komt mogelijk later pas beschikbaar voor bestaande auto's (als die werkend is voor H56, anders zal het mogelijk een andere versie worden).
Die van jou kan naar versie 1896, moet wel via de dealer gaan.

Berghuis

Donateur
Mocht je ook last hebben van o.a. storingen als Front Assist niet beschikbaar, en tal van anderen dan hebben ze voldoende redenen om de update voor jou uit te voeren.

Michiel1971

Nieuw lid
Dat klinkt erg bekend. Zal ze zo eens mailen om Die update uit te voeren. Iemand een idee wat de garantie update zou zijn.

Bovenaan Onderaan