Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn er dealers die een update ‘zomaar’ uitvoeren dan? Mijn Octavia draait redelijk foutloos (af en toe wat traag) op 1803. Mijn dealer gaf aan -na specifiek verzoek om een update te draaien naar 1896- dat ‘er geen update klaar stond voor mijn auto’. No-go dus…
Volgens mij moet er een goede reden zijn om de update via de dealer uit te laten voeren. Ze voeren het niet zomaar uit.
Dat er geen update klaarstaat is wel bijzonder, die is er toch wel degelijk. Mijn vorige voorloop Octavia was van februari 2021 en die is, na veel foutmeldingen en storingen, geüpdatet naar 1896.
Ze updaten volgens mijn gegevens van de dealer alleen bij behoorlijke fouten. Ik kreeg een oproep voor een garantieupdate en heb de vraag neergelegd voor een update. Maar niemand heeft me nog kunnen vertellen wat de garantieupdate inhoudt.
Heb een upgrade naar 1896 gehad en het lijkt nu eindelijk eens te werken. Heb de navigatiekaarten nog niet gecheckt maar hij onthoudt eindelijk weer bestemmingen. Het voorlopig enigeinpuntje is dat hij zo nu en dan eens opnieuw opstart. Daar valt mee te leven. Dank voor jullie input
Dan ga ik die ook maar eens vragen. Heb nu nog steeds dat als ik de Franse grens over ben of bijna bij Koblenz dat de navigatie stopt met navigeren. Duur pakket op de app maar update niks de kaart. Moet ik weer overschakelen naar telefoon. Als dit zo blijft wordt de volgende geen Skoda meer. Super klaar mee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.