bobracing
Forumguru
Maar dat probleem heb je ook met de TomTom's hoor. men laat vaak de 12v kabel liggen , maar de tomtom dan netjes opbergen... een gemiddeld boefje gokt er gewoon op dat het ding of onder een stoel of kastje ligt dus dan heb je ook schade... Dus als ze iets willen meenemen doen ze dat ook echt wel..
De beckers worden overigens nog steeds gemaakt en is standaard optie in Ferrari's en Porsches, puur ook om het feit dat ze gewoon goed werken waarvoor ze gemaakt zijn, prima radio, prima navigatie, prima carkit, etc Simpel maar doeltreffend
Dit was ook de reden dat ik een fabia kocht ipv seat ibiza st.... daar hebben ze dus geen af fabriek navigatie maar een tomtom dock op het dashboard... Dat heb ik nooit gesnapt gezien het ook gewoon en vag wagen is![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Maar ik denk dat de topic starter genoeg keuze heeft nu
De beckers worden overigens nog steeds gemaakt en is standaard optie in Ferrari's en Porsches, puur ook om het feit dat ze gewoon goed werken waarvoor ze gemaakt zijn, prima radio, prima navigatie, prima carkit, etc Simpel maar doeltreffend
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Dit was ook de reden dat ik een fabia kocht ipv seat ibiza st.... daar hebben ze dus geen af fabriek navigatie maar een tomtom dock op het dashboard... Dat heb ik nooit gesnapt gezien het ook gewoon en vag wagen is
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Maar ik denk dat de topic starter genoeg keuze heeft nu