hemi24
Forumguru
Ga je me dan hier missen ???
Uiteraard, maar ik denk oprecht dat ze je daar op den duur gaan boycotten; je mag daar geen kritiek uiten over het vehikel met de leeuw...
Dus blijf maar lekker hier..!
Ga je me dan hier missen ???
Ik heb er persoonlijk geen last van. Vind het wel humor....en anders krijgt hij hem gewoon terugMaar hij doet vaak erg z'n best om dat niet te laten blijken .
Alleen maar om een waardeloos forum ?....Ik heb ook niet zonder reden Peugeot de rug toegekeerd
Yep, alleen een waardeloos forum inderdaad. De auto’s zijn top!
Nee hoor, geen kwaad woord over het Peugeotforum. Alleen hier is het gezelliger met veel actieve leden en bovenal veel interessante onderwerpen.Alleen maar om een waardeloos forum ?....
Jazeker 2015/2016 in een 308 sw allure,1.6thp gechipt naar 196,8 pk. Was een prima auto. Alleen mijn vrouw wilde toen graag de nieuwe 3008 suv.Zeker nog nooit in een 308 gereden dan..?
Jazeker 2015/2016 in een 308 sw allure,1.6thp gechipt naar 196,8 pk. Was een prima auto. Alleen mijn vrouw wilde toen graag de nieuwe 3008 suv.
Daarom hebben we rijkswaterstaat !Ben wel benieuwd hoelang (de leverancier van) de VAG-kaarten hierover gaat doen.
De achteras had inderdaad geen last van tot ik hem wegdeed. Nu weet ik niet of het uitmaakte dat de mijne verlaagd was. En de rijwind is mij ook nooit opgevallen maar ik had ook altijd lekker het denon soundsystem redelijk hard aan. Daar hou ik wel van en het scheelt een hoop kleine irritatie’s die je misschien hoort als het stil is in een auto.Géén krakende achteras, door rijwind vibrerende voordeuren, krakend koppelingspedaal, hangenblijvend koppelingspedaal, traag radio/navigatiesysteem, slecht functionerende regensensor, etc..?
.........
De THP motor is helaas een slecht ontwerp...