navigatiemeldingen niet hoorbaar

Jan_iV

Lid
Volgens mij heeft de garage al een fabrieks reset gedaan, tenminste alle Duitse adressen (die ik tijdens de proefrit zag) zijn nu verdwenen. :LOL: Ik had bij de koop gevraagd of ze ook de software wilden updaten, wat volgens de verkoper ook was gebeurd..... anyway

@Antera, ik ben sowieso nog van plan je een app te sturen, want ik wil graag een achteruitrijcamera laten installeren, dus dan zal ik dit meteen erbij zetten. Hopelijk is een update inderdaad de oplossing. Ik laat het tzt nog wel even weten.

Okkie73

Senior Member
Volgens mij is 1941 nog steeds de officiële laatste versie en is 1969, laat staan 1984, nog steeds niet vrij gegeven door PON. Dan zal een dealer die ook nooit installeren omdat ze dan de garantie vanuit PON bij claims / problemen op hun buik kunnen schrijven.
Tenminste... Dat is wat mijn dealer bij hoog en bij laag blijft beweren, hoe hard ik ook aandring (lease, dus eigen initiatief is geen optie).

Antera

Donateur
Volgens mij is 1941 nog steeds de officiële laatste versie en is 1969, laat staan 1984, nog steeds niet vrij gegeven door PON. Dan zal een dealer die ook nooit installeren omdat ze dan de garantie vanuit PON bij claims / problemen op hun buik kunnen schrijven.
Tenminste... Dat is wat mijn dealer bij hoog en bij laag blijft beweren, hoe hard ik ook aandring (lease, dus eigen initiatief is geen optie).
Dealer vertellen zo veel ;)

Heb zelfs en dealer die de software van mij krijgt en voor zijn klanten installeert ;)

Jan_iV

Lid
mijn dealer heeft de vraag van de navigatie bij de importeur neergelegd, inclusief jullie opmerking over de software. Hopelijk snel antwoord, dat laat ik dan wel hier weten

Okkie73

Senior Member
Tja... Ik kan praten als brugman.. HK doet het gewoon niet. Als ze nee blijven zeggen kan ik als leaserijder niet zoveel. Ondertussen voorzichtig begonnen met kijken naar de volgende lease auto.. Wat denk je?... Absoluut geen VW groep meer. Hoewel ik me terdege besef dat het bij andere merken waarschijnlijk niet heel anders zal zijn.

Ja dat snap ik ook niet… ja het is een lease nee het is niet van hem…. Nou en ?! een software update kan toch prima? T is niet zo dat he van alles fysiek gaat veranderen aan de auto..

Bovenaan Onderaan