Navilock standaard geleverd...

MarcoO2

Forumguru
Hier is vanaf de rechterkant een koevoet onder de Navilock gezet (zie ook het topic waar de foto uit komt).

Bakkertje

Forumguru
Sja, je ziet natuurlijk pas wat er onder de navilock zit als die eraf is.. Daarom is het wellicht beter om er geen op te zetten als je een Amundsen / RNS315 hebt..

Neptukker

Forumguru
Waarschijnlijk zij de zogenaamde klonen vast slechter verhandelbaar. Hoe dan ook, een navi lock is ook niet een ideale oplossing. Als iedereeen nou gewoon eens van andermans spullen af zou blijven dan was deze hele topic niet nodig.

Fabia

† In Memoriam
Blijf het toch een lompe oplossing vinden. Vraag me ook af of je die elke keer gebruikt als je parkeert.

mister9

Actief lid
Met de regeling van bv Dutch Lease zul je wel moeten.Mocht er anders iets gebeuren, krijg je de schade niet vergoed.

Je kunt de RNS toch ook bedienen met het stuur, tewijl de navi-lock erop zit? Of kan dit niet?

MarcoO2

Forumguru
Je kunt 'm deels bedienen vanaf het stuur. Maar je gaat geen dure RNS kopen om 'm vervolgens niet fatsoenlijk te kunnen gebruiken.

sitechris

Donateur
Het maakt je auto er niet mooier op met zo'n kap. En het is iedere keer een hinderlijke handeling. Imo moet VAG gewoon een fatsoenlijk systeem inbouwen.

Wordt een beetje een vermoeiende discussie...
In de ideale wereld blijft iedereen van elkaars spulletjes. In de huidige wereld is dat niet het geval. Dan kun je wel of niet kiezen voor een navilock. Feit is dat ie er mét navilock niet mooier van wordt. De persoonlijke vraag is of ie er opeens als een draak gaat uitzien. In mijn optiek niet.
Het ding is heel gebruikersvriendelijk in gebruik en kun je prima opbergen in het dashboardkastje. Heel wat praktischer dan bijvoorbeeld een stuurslot.
Ik zet hem er alleen 's avonds/'s nachts op en op verlaten c.q. onbekende plekken. Als ie er op zit en ik moet 's avonds even weg, laat ik hem inderdaad zitten en kan hem prima bedienen via het stuur.
Kortom: een prima en betaalbare oplossing voor de bestaande navigatiesystemen zoals de columbus.

mister9

Actief lid
We hebben het even nagevraagd aan de leasemaatschappij, en de kosten worden door hun gedragen. Op zich wel weer ok.

mister9

Actief lid
Volgens mij niet. Het leasecontract is een tijdje geleden al getekend en de auto wordt binnenkort geleverd. Dus als er niks veranders in de kosten per maand zoals afgesproken op het al getekende contract, zijn de kosten volgens mij wel degelijk voor hun.

Bakkertje

Forumguru
Je zult het nu niet merken, maar ga er maar vanuit dat die kosten verrekend worden. Je collega die een maand later een offerte opvraagt kan zomaar 5 euro per maand duurder zijn en tadaa daar zitten de kosten.. Dergelijke kleine bedragen zul je niet direct terug zien in je offerte maar ze zijn er wel.

MarcoO2

Forumguru
Uiteraard worden deze bedragen in de kostprijs (dus de leaseprijs) doorberekend. Iedere leasemaatschappij is immers commercieel. De enige vraag is of het direct (via de betreffende offerte) of indirect (gewoon verstopt in de leaseprijs) gebeurt.

Bovenaan Onderaan