Helaas André @Pendragon dat is een adaptiewaarde die voor de O3 wel voor de afstandsbediening in te schakelen is maar voor de O2/S2 helaas niet
Weet ik zeker voor de FL O2 en de S2. Lijkt me sterk dat dit wel op de PFL mogelijk is. Ben je niet in de war met deuren selektief openen dus 1x druk is alleen bestuurder open en 2x drukken is alles openWeet je dit wel zeker @ertromp? Op mijn O2pre-facelift is dit namelijk wel aangezet door iemand tijdens de meeting in Lochem/JD Engineering (2008/9). Ik weet alleen niet meer wie dat was
Ik zal vanavond nog een keer zoeken op mijn FL O2 maar ik vrees En anders kan ik de PFL bezitters wellicht nog gelukkig maken tijdens de meetingNee, dit weet ik echt zeker, ik gebruikte het namelijk altijd.
Ik zal even in het forumarchief duiken!@nomad was degene die bij mij deze instelling heeft aangepast.
@ertromp en ik hechten ook erg aan een met liefde gezet vers bakje koffie, dus als jij dat dan wil verzorgen voor ons en met een mooie glimlach op je gezicht de poort voor ons open maakt, kan onze dag ook niet meer stuk
Op André kunnen we bouwen Corné. Die eerste kop verse koffie hebben we al te pakken