Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Falcon

Donateur
Helaas André @Pendragon dat is een adaptiewaarde die voor de O3 wel voor de afstandsbediening in te schakelen is maar voor de O2/S2 helaas niet

Weet je dit wel zeker @ertromp? Op mijn O2pre-facelift is dit namelijk wel aangezet door iemand tijdens de meeting in Lochem/JD Engineering (2008/9). Ik weet alleen niet meer wie dat was :facepalm:

CDK

Forumguru
@ertromp en ik hechten ook erg aan een met liefde gezet vers bakje koffie, dus als jij dat dan wil verzorgen voor ons en met een mooie glimlach op je gezicht de poort voor ons open maakt, kan onze dag ook niet meer stuk :D:D

ertromp

Forumguru
Weet je dit wel zeker @ertromp? Op mijn O2pre-facelift is dit namelijk wel aangezet door iemand tijdens de meeting in Lochem/JD Engineering (2008/9). Ik weet alleen niet meer wie dat was :facepalm:
Weet ik zeker :D voor de FL O2 en de S2. Lijkt me sterk dat dit wel op de PFL mogelijk is. Ben je niet in de war met deuren selektief openen dus 1x druk is alleen bestuurder open en 2x drukken is alles open

Falcon

Donateur
Nee, dit weet ik echt zeker, ik gebruikte het namelijk altijd.

Ik zal even in het forumarchief duiken! @nomad was degene die bij mij deze instelling heeft aangepast.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Nee, dit weet ik echt zeker, ik gebruikte het namelijk altijd.

Ik zal even in het forumarchief duiken! @nomad was degene die bij mij deze instelling heeft aangepast.
Ik zal vanavond nog een keer zoeken op mijn FL O2 :D maar ik vrees :cry: En anders kan ik de PFL bezitters wellicht nog gelukkig maken tijdens de meeting :D

Laatst bewerkt:

Falcon

Donateur
@ertromp: In VCDS zou -> "Central Convinience - 46 / Long Coding/" -> "Comfort setting automatic closing".. beschikbaar moeten zijn voor VAG modellen vóór 2010.

Laatst bewerkt:

emilio3333

Forumguru
Kan de chiptuning ook vanaf nu al worden uitgevoerd als ik mij inschrijf?
Dus dat ik nu de voucher al inwissel met de korting op obd tuning?
Twee maanden wachten duurt nog wel lang...

En ja ik heb een Seat.:angel:

Joske

Forumguru
Eerst de meeting bijwonen.. Dan pas kan je aanspraak maken op een voucher. Dus maw pas na de meeting kan je je voucher inruilen. De Skoda's krijgen ook altijd voorrang inzake de aangeboden acties. (Dus a/c op dag zelf of rollenbank) het is en blijft een Meeting voor het Skodaforum in eerste instantie..

Pendragon

Donateur
@ertromp en ik hechten ook erg aan een met liefde gezet vers bakje koffie, dus als jij dat dan wil verzorgen voor ons en met een mooie glimlach op je gezicht de poort voor ons open maakt, kan onze dag ook niet meer stuk :D:D

Vers zal het nooit worden of ze moeten bij VAG dan al open zijn en of je koffie uit een thermoskan wilt.....ik zal eens kijken wat er in de buurt zit, dan haal ik een paar bakken koffie. Altijd gezellig.

Bovenaan Onderaan