Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014
Ik hoef niet persee voor taart te zorgen hoor, maar wel lekker als er taart is Peter en Peggy mogen er ook samen voor zorgen? Maar @lovely305 is een beetje afwezig laatste tijd op het forum (ik denk druk met haar nieuwe werk)
Ik ben op vakantie. Beetje bang om taart te maken. Die van mij haalt het nooit bij die van de schoonzus van Dirk.DJ, kan! In overleg en met goedkeuring van de gastheer.
Deelnemers VCDS / VAG CAN PRO aanpassingen:
01: @Falcon (achterlicht bij DRL, needle sweep, ramen omhoog na even vasthouden (niet constant vasthouden), niet dimmen DRL bij richtingaanwijzer, 5 sec comfortknipperen voor Leon 5F)
02: @Hetzer ( Fabia MC 1.2 TSI, activeren needle-sweep ) 03: @Corné de Kluijver(aanzetten achterlicht bij DRL)
04: @Gieltje
05: @Vanenkelen (aanzetten achterlicht bij DRL)
06: @dirkkroneman
07: @koreaan 08: @Niels-Zwart (aanzetten achterlicht bij DRL)
09: @Dennis Nijholt
10: @lugolux78
11: @Pendragon(aanzetten achterlicht bij DRL)
12: @bobbl (aanzetten achterlicht bij DRL)
13: @Stewie OVB alleen als auto reeds geleverd is
14: @Thegabeman
15: @hberg
16: @Frank C
Zoals sommigen al gezien hebben in hun inbox.. Ik heb een 20-tal personen aangesproken via conversatie om te weten of hun OVB verwijderd mag worden.
Op die manier krijgen we een overzichtelijke, correcte lijst van het aantal mensen dat effectief komt EN kan ik een degelijke planning opmaken voor de verschillende activiteiten. Omwille van het groot succes (nog af te wachten ifv verdwijnen van namen uit de lijst) zullen sommige mensen niet op de dag zelf geholpen kunnen worden. De AC service is hier een voorbeeld van, het aantal auto's dat op 1 dag kan gebeuren is namelijk beperkt. Idem voor de rollenbank.
Uiteraard zal Vag Techniek een vouchersysteem hanteren zodat mensen op een later tijdstip kunnen terugkeren en kan er onder dezelfde voorwaarden en prijs alsnog gebruik gemaakt worden van de aangeboden acties.
De personen met OVB zijn gemakkelijk aan te spreken, maar ik zou het wel ten stelligste appreciëren dat indien u NIET aanwezig kunt zijn dit op tijd te melden. Alleen een correcte lijst zal de meeting efficiënt kunnen laten verlopen.
Indien nog vragen, aanmeldingen of afmeldingen: stuur me een pm of plaats het hier in het topic.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.