Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014
Had mij best gepast @Joske, maar we zijn uitgenodigd bij vrienden die wel Skoda rijden, maar niks met forums en meetings hebben. Hij zou wel goed in het zuinigheidstopic passen. Haalt met gemak 1 op 30 met een Fabia diesel.
Even een mededeling ik kom niet meer met een Octavia maar met een superb. Aangezien er ook een nieuw blok in zit zal ik waarschijnlijk de dyno run niet doen wil hem rustig in rijden enzo. Misschien ouderwets maar ik ben zuinig op mijn spullen
Ik wil eigenlijk wat foto's plaatsen van de superb die op mijn mobiel staan maar ik kan alleen url linkjes plaatsen. Zal wel heel erg noob van mij zijn, want lijkt mij toch heel normaal om foto's te uploaden.
Nee, niet bij mij, maar bij Pasqual.
Quote uit de forumregels "Nickname aanpassingen: Dit is éénmalig mogelijk door een verzoek in te dienen bij Pasqual. Terug naar de oude naam is daarna ook niet meer mogelijk!"
Ik heb de starttijd net in de 1e posting van dit topic gezet zodat de mensen niet 34 pagina's hoeven door te spitten voordat ze die tijd tegenkomen Als er nog meer veranderd moet worden aan de 1e post, dan hoor ik dat graag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.