Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

peterrapid

Forumguru
:jaja: maar ik ben al op het hart gedrukt dat het mevrouw haar auto is en dat ik mij moet gedragen zoals een voorbeeldige huisvader :deuk: en dat ik hem ook eerst heel proper moet wassen vooraleer ik ermee naar Olland mag gaan. @Joske btw heb vandaag mijn bakkersvriendin gezien dus dat is ook allemaal in orde.

ertromp

Forumguru
:jaja: maar ik ben al op het hart gedrukt dat het mevrouw haar auto is en dat ik mij moet gedragen zoals een voorbeeldige huisvader :deuk: en dat ik hem ook eerst heel proper moet wassen vooraleer ik ermee naar Olland mag gaan. @Joske btw heb vandaag mijn bakkersvriendin gezien dus dat is ook allemaal in orde.

Ontbijt = geregeld. Perfect al :D

Nu lees ik in dat onze zuiderburen ook nog hun bakkersvriendin meenemen :thumbsup:

1A4DF858.jpg

@Joske en @peterrapid : ik kan niet anders zeggen dan geweldig zo'n Belgisch ontbijt. :D

@Joske : Je bent voor mij al de held van 2014 dat je dit zo organiseert met die bakkersvriendin van je. Die bakt ze denk ik wel lekker bruin zo in de ochtend :deuk:

@Corné de Kluijver en ik en velen met ons kunnen niet wachten om aan te schuiven bij die bakkersvriendin de 6e voor het ontbijt :D

By the way:
En dan ook nog roepen in de post dat ie een voorbeeldig huisvader is :pieker: Maar gelukkig wast ie 'm nog wel voordat ie er mee naar Olland komt :deuk:

peterrapid

Forumguru
@ertromp ik wil je niet ontgoochelen maar mijn bakkersvriendin komt niet mee :cry: noch zorgt zij voor het ontbijt :cry: maar ze zorgt wel voor iets bij de koffie in de loop van de dag :jaja: en ik ga dat aanschuiven bij de bakkersvriendin niet vertellen aan haar man want dan denkt ie dat ik op een andere site of skodaforum bezig ben :deuk:
Maar ik vind jouw berichtje wel dike fun :thumbsup:

nietje72

Forumguru
@Octavia32, ik kom langs Renkum dus je kan wel met mij meerijden. Moet alleen nog even oppas regelen voor m'n 2 meiden want voor 4 en 6 jaar is zo'n meeting nog een beetje lange zit...

Ridley

Forumguru
Nog een reden voor Citigo rijders om aan te haken 6 september. Zag gisteren op FB een mooie actie van VAGtechniek voorbij komen:

Vw Up! 75pk upgrade 150,- euro incl btw

Primeur bij Vagtechniek: Vw Up! originele fabrieksupdate van 60pk naar 75pk uitvoering voor 150,- euro incl btw.

- De auto wordt via OBD geflasht, geen open maken van ECU nodig
- Er wordt een origineel 75pk programma gepplaatst
- Dit is dus geen chiptuning maar een update naar fabriekswaardes
- Geldig voor de Up!, Citigo en Mii met 1.0 60pk motor

De update duurt ca een half uur, bel voor een afspraak naar: 040-7508417

Bovenaan Onderaan