Nazomer meeting Škodaforum - zaterdag 6 september 2014

Cordoba

Forumguru
Omdat ik er zo'n eind mee moet rijden is een demo tuning wellicht geen goed idee. Ik laat VAG liever de tijd ervoor nemen die ze nodig hebben.

Ik ga dinsdagmorgen al weg dus dat wordt krap. Is het trouwens een optie om de afspraak al vóór de meeting te maken met de meeting deal? Ik zal sowieso de 6e komen.

Gewoon kijken wat je kunt afspreken met VAGtechniek, en gewoon rechtstreeks vragen. Forumleden hier kunnen niet de zaken voor Vagtechniek gaan regelen!!
Ik kan alleen op basis van ervaring wat suggesties doen, en ik ben er nu een jaar of 5 klant, en ik heb het bedrijf vooral in het begin heel hard zien groeien.

Cordoba

Forumguru
Lijkt wel vol te zitten... Apart! Ik begrijp jouw reactie ertromp :)

Volgens mij een B&B met maar één huisje Peggy, maar hemelsbreed wel heel dicht bij Vagtechniek. Maar er zullen er wel meer zijn, en anders is er in Geldrop een hotel (ik geloof sowieso een GoldenTulip vlak bij de afrit van de A67) en in Eindhoven ca. 10-12 km) zijn er ook genoeg. Ik ga 's morgens rijden maar zal niet het tempo aanhouden dat vroeger wel eens deed (een paar keer 60-65 minuten gedaan over 137 km, waarbij het stuk Eindhoven-R'dam in zo'n 40 minuten lukte)

ertromp

Forumguru
Gewoon kijken wat je kunt afspreken met VAGtechniek, en gewoon rechtstreeks vragen. Forumleden hier kunnen niet de zaken voor Vagtechniek gaan regelen!!
Ik kan alleen op basis van ervaring wat suggesties doen, en ik ben er nu een jaar of 5 klant, en ik heb het bedrijf vooral in het begin heel hard zien groeien.
Wellicht verstandig in deze om e.e.a. gestructureerd te laten verlopen de organisatie in handen van onze @Joske te laten.
Ook alle vragen/afspraken die je wilt maken graag via @Joske zodat overzichtelijk blijft voor Joske en ook VAG Techniek wat er de 6e gebeuren moet

Cordoba

Forumguru
Wellicht verstandig in deze om e.e.a. gestructureerd te laten verlopen de organisatie in handen van onze @Joske te laten.
Ook alle vragen/afspraken die je wilt maken graag via @Joske zodat overzichtelijk blijft voor Joske en ook VAG Techniek wat er de 6e gebeuren moet

Goed bedoeld Erik, maar dat is niet helemaal de bedoeling, eerder stond het er zeer duidelijk, maar contacten/afspraken over het tunen zelf níet via Joske, maar rechtstreeks met Vagtechniek. En natuurlijk de rest wel via Joske. In minder duidelijke bewoordingen staat het nu nog wel in de openingspost, maar niet meer zo duidelijk als ik het een poosje terug heb gezien in dit topic. De reden hiervoor is bij mijn weten dat Lucas geen onduidelijkheid wil hebben voor het tunen, bij andere zaken heeft ie vaak een houding van 'we kijken wel, en regelen het wel'. (hiermee bedoel ik dat ie daarin flexibel is, en aanpast aan de omstandigheden van dat moment, ik bedoel absoluut níet dat ie slordig/nonchalant is)

Bovenaan Onderaan