Needle Sweep & Cornering lights

Kempes

Forumguru
Ok..dan was dat het..(ik gebruik het eigenlijk niet meer nu ik niet meer buitenaf woon)

Maar dan is het zo dat indien je geen auto stand hebt je ook geen lh kan hebben en als je ch wil toepassen moet je eerst je grootlichthendel bedienen alvorens uit te stappen

duiveltje

Forumguru
we hebben net even lopen stoeien met vagcom en de octavia...

Wat aanpassingen doorgevoerd, maar toen bleek accu leeg en konden we niet starten. startkabels erop en hij liep weer maar gaf ineens foutmelding : stuurhoeksensor calibreren (foutmelding door te lage accuspanning).

Kon niet via vagcom inloggen om te calibreren.. maar na 50 meter rijden was het lampje ineens weer uit..

is dit normaal? heeft de auto zijn waardes weer terug dan of moet je alsnog calibreren?

Spinal

Forumguru
Dit is een normale foutmelding na te lage accu spanning.
Als je tijdens onderhoud de accu polen los haalt en daarna weer terug plaatst dan krijg je ook deze melding (samen met nog een andere die ik nu even niet meer weet)
En na en stukje rijden zijn ze weer weg.

Hahaha, dan heb je al heel wat stress gehad!

Nee super gedaan, beetje jammer van mijn accu. Binnenkort maar even doormeten.

Bedankt voor de hulp allemaal

CharlesTucker

Forumguru
Wel apart voor een 2011 O2
Heb zelf een 2010 O2 Elegance gehad en daar waren corner lights toch echt standaard
Volgens mij is dat er met de introductie van "modeljaar 2012" uitgehaald, en aangezien Skoda al in Juli met zo'n nieuw modeljaar begint, bestaan er 2011 Elegances zonder cornering verlichting (zoals de mijne, geleverd in Juli 2011, maar wel MY2012, en kennelijk die van de topic starter).

Canon-Eye

Forumguru
Ik vind eigenlijk dat die cornering lights functie ofwel een "gratis optie" zou moeten zijn die je bij bestelling opgeeft (net als bv. het verwijderen van logo's en andere plakteksten), óf - nog beter - gewoon via het menu naar behoefte in- of uitgeschakeld moet kunnen worden.
Maar daar zullen de marketeers misschien heel anders over denken... :pardon:

Bovenaan Onderaan