Dat ziet er zeker goed uit Wel ben ik zelf zo'n type dat toch voor origineel gaat dus een logo met reliëf.
Tja daar heb ik ook nog wel wat voor over dus als er originele logo's los bestelbaar zijn dan zal ik zeker de klus aan gaan om de kap los te halen.
Dus kom maar op: wie heeft het bestelnummer van het originele logo
In die cover bij mij een chromen strip. Op foto's in een ander topic kun je goed zien dat logo en strip in het plastic geklikt zitten. Het is dus echt een kwestie van kap demonteren en het oude logo vanaf de achterkant losdrukken en nieuwe erin. Maar nu dus dat bestelnummer van dat nieuwe logo en dan losOf deze. Ff wachten op mijn vakantiegeld. 75 Euro inclusief verzendkosten.
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-3t0880201-drivers-airbag-cover-for/
Het is dus echt een kwestie van kap demonteren en het oude logo vanaf de achterkant losdrukken en nieuwe erin.
Gaat echt wel lukken @EdK als de kap (airbagcover) er af is.@ertromp
Heb gister is ff zitten kijken naar dat irritante oude logo op me stuur en aan de hand van die stuurkap.
En als het zo zou wezen zoals jij omschrijft dan zou je met je nagel of een interieurspatel tussen of onder het logo moeten kunnen komen.
En dit is ook niet mogelijk, dus zomaar ff lichten of losdrukken lijkt me ook niet zomaar een 1,2,3 klusje.