Nexus defect

• Onderwerp starter Marcomp3
  • Startdatum

Okki

Donateur
Bedankt voor al jullie reactie's.
Het gekke vind ik dat een audio-cd zonder problemen wordt afgespeeld, en een orginele DX uit 2003 niet. Als de laser/lezer beschadigd zou zijn, pakt ie de audio-cd toch ook niet?
Het blijft een raar verhaal. Ik wil best een nieuwe Skoda-cd kopen, maar dan wil ik wel de garantie dat ie het dan ook doet, of wordt gerepareerd onder garantie. Is dit raar?

Mij CD/DVD brander in mijn computer deed het ook niet meer, dat wil zeggen DVD's branden lukte niet meer. DVD afspelen wel en CD branden en afspelen ook. Er schijnen 2 lenzen in te zitten, 1 voor DVD en 1 voor CD. Het zou dus best kunnen dat er maar 1 kaduk is.

M

Marcomp3

Mij CD/DVD brander in mijn computer deed het ook niet meer, dat wil zeggen DVD's branden lukte niet meer. DVD afspelen wel en CD branden en afspelen ook. Er schijnen 2 lenzen in te zitten, 1 voor DVD en 1 voor CD. Het zou dus best kunnen dat er maar 1 kaduk is.

Misschien ben ik niet duidelijk geweest, maar het is een CD-navigatie. Ik heb een DX-cd uit 2003 (uit een Ford), maar de importeur zegt dat deze voor de Nexus-tijd is, dus kunnen ze er niets mee. Nu wil de dealer dat ik een originele cd van Skoda koop (€199), terwijl de cd bij Travelpilot € 149 kost. Nu kan de dealer niets, omdat er geen Skoda-cd in zit, en dat zou "moeten". Dan nog garandeert de dealer niet dat deze onder garantie wordt gerepareerd, terwijl de garantie tot september loopt. 199 Euro vind ik veel geld voor iets dat mij "wazig" overkomt, en niets garandeert. Met weinig meerkosten koop ik een TOMTOM!?
Ik ben aan het mailen met PON, ik wacht nog even af wat te doen.
Bedankt zover.

M

Marcomp3

Sorry, ik dacht dat de navigatie op DVD stond. In dat geval is het dus wel vreemd!

Net een mail van de importeur gekregen; dealer gaat een cd bestellen om mijn systeem na te kijken. Komen ze dus tot de conclusie dat ie kapot is.. Ben benieuwd wat dan.

Wordt vervolgd...

Bovenaan Onderaan