Nexus gestolen!

Tallguy

Forumguru
Ik ga een mijnenveld in mijn oprit ingraven, wil iemand helpen met weer dichtstraten? Bier staat koud.

Is goed hoor...meteen een Voll Automatische Schuss anlage van de DDR erin bouwen? Lijkt me wel handig...ook tegen de colporteurs en mensen die lopen zaniken om wat geld rond de Kerst <evil grinn>

Wullum

Actief lid
Offerteaanvraag bij leasemij voor klasse 2 of 3 alarm loopt inmiddels.....
Minimaal een dief met gehoorbeschadiging achteraf, gnagna.

hier ook graag een PM.
ik heb wel een klasse 2 alarm al in laten bouwen.
bij mijn vorige auto (Golf IV) is ook al 2 x een radio gestolen.

Steve

Senior Member
Ik hoop dat het af fabriek alarm een beetje voldoet als ik mijn auto straks krijg om dit soort problemen te voorkomen.

Mag ik ook een PM met info ?

Wullum

Actief lid
Ik hoop dat het af fabriek alarm een beetje voldoet als ik mijn auto straks krijg om dit soort problemen te voorkomen.

Affabriek alarm is niets meer dan een immobiliseer voorziening, waardoor je auto niet start zonder sleutel, althans in theorie. Inbraak voorkom je er niet mee, hij maakt vooral geen herrie bij inbraak.

Wullum

Actief lid
Is goed hoor...meteen een Voll Automatische Schuss anlage van de DDR erin bouwen? Lijkt me wel handig...ook tegen de colporteurs en mensen die lopen zaniken om wat geld rond de Kerst <evil grinn>

Ik heb al een NEE-NEE sticker, maar dat helpt dus blijkbaar niet tegen "radio-collecteurs". Of, nee, die zit op mijn brievenbus, misschien moet ik er ook 1 op mijn O2 plakken.

Steve

Senior Member
Affabriek alarm is niets meer dan een immobiliseer voorziening, waardoor je auto niet start zonder sleutel, althans in theorie. Inbraak voorkom je er niet mee, hij maakt vooral geen herrie bij inbraak.
Hmm dat is jammer dan ik had gehoopt op herrie.
De dealer vertelde mij dat er wel herrie uit kwam :(

RSTDI

Actief lid
Ja, herrie komt er zeker uit ik heb namelijk een fabrieksalarm en het werkt gewoon goed.
Zit een aparte sirene in
Start onderbreker zit in elke O2 en het alarm niet.

Deje

Lid
Een af-fabriek alarm is geen startonderbreker.........!

Wullum

Actief lid
Hmpf.
Offerte van leasemij teruggekregen. Die koekenbakkers laten de kosten voor een alarm gewoon door de berijder ophoesten over de resterende contractlooptijd als ware het een accessoire.
Oftewel, IK mag dokken voor een alarm om te voorkomen dat er in HUN auto wordt ingebroken. Ehhhh? Waarom krijg ik nu een gevoel dat er iets niet klopt?

Leasemij meldt doodleuk dat ze, als de Nexus nog eens wordt gejat, liever een nieuwe betalen, dan dat ze nu "investeren" in een alarm. Tuut-tuut-tuut ik ben nu los.

Daar dit nu al de 2e discussie over alarm is (bij bestelling in 2006 ook al gevoerd, vonden ze niet nodig) voel ik mij nu niet meer geroepen om voor een eigen risico op te draaien, maar daar denkt de leasemij héél anders over.....

SkodaMan

Actief lid
De leasemij maakt een koel rekensommetjes met kansberekening. Ze kijken alleen naar hun kosten en niet wwn de sores die jij hebt als er ingebroken wordt hebben ze lak (of schijt).

Balen :(

Tallguy

Forumguru
en nu? geen alarm meer dan? Als het allemaal zo moeilijk moet zou ik het wel weten. Geen eigen spullen er meer in en geen alarm. Wat heeft 't dan nog voor 'n zin, zo'n alarm?

Bovenaan Onderaan