Niet nieuw hier maar toch even voorstellen...

Karolina

Forumguru
Hallo, mijn naam is Karolina, ik ben halverwege 30 en woonachtig in Leeuwarden. Ben nu in het bezit van een Yeti, hiervoor heb ik in een Fabia gereden.
De Yeti was mijn droomauto en die heb ik nu sinds een half jaartje, ben er erg trots op en ik krijg vaak complimentjes over de Yeti. Hij was niet nieuw maar met "de kop eraf" uit Italie gehaald via een kennis! Volgens mijn man is het een Yeti 1.2 met 105 pk.

Ik werk in een apotheek als assistent-apotheker dus mocht een van jullie ooit vragen hebben....shoot!
Verder ben ik moeder van een jongetje van 1 jaar en dus getrouwd. Tot ziens.

ertromp

Forumguru
Welkom Karolina! Beter laat dan nooit voorstellen :D

Scheelde importeren vanuit Italie veel tov de prijzen hier op de 2e hands markt?

Laatst bewerkt:

Karolina

Forumguru
Scheelde importeren vanuit Italie veel tov de prijzen hier op de 2e hands markt?
Si!! Scheelde mij 3000 euro incl alle rompslomp, plus ik heb een leuk ritje vanuit Como naar huis mogen rijden. Gekocht voor 13.000 euro terwijl vergelijkbare Yeti's voor veel meer de showroom uitrijden. Nu zit er bij mij geen garantie op natuurlijk maar dat nam ik voor lief, hij was helemaal gechecked daar, ook alle updates zijn gedaan daar. Mijn neef daar heeft alles geregeld hoor, die werkt bij een VW/Skoda dealer daar.

hpolie

Senior Member
Tja het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent! En natuurlijk Hartelijk Gefeliciteerd met je Yeti :bloemen:

LT83

Forumguru
Welkom hier en veel plezier met de Yeti toegewenst, maar volgens mij heb je er al een half jaar van genoten!

Dus voor alle vragen over louche middeltjes kunnen we bij jou terecht...:D

EdK

Forumguru
Kun je me een lading valium leveren voor weinig tot niets ? :nono::banghead::maakmegek:

Maar tsja goede keuze en als hij dan ook nog eens van top tot teen door bekende is nagekeken en gerepareerd is op alle problemen die de 1,2TSI heeft of heeft gehad dan kun je je geen buil vallen.