Niet nieuw hier maar toch even voorstellen...

Karolina

Forumguru
Tuurlijk ben ik jong, heb nog een heel leuk leven voor mij hoor, heerlijk! Jij ook toch?
Pluk de dag!

Karolina

Forumguru
Vorige week was het echt een puinhoop bij Cambuur....bah! Ik ga nooit naar voetbal, veel te gevaarlijk!

LT83

Forumguru
Haha, die steward daar voor de deur bij Cambuur was echt lachwekkend. Gewoon een paar flinke tikken geven die leeghoofden daar die denken het te moeten verpesten voor de echte supporters. En ja, dat is bij iedere club zo!

Karolina

Forumguru
Mijn vader is een echte Cambuur supporter....die heeft moeten huilen zegt hij, zo erg is het afgegleden. Tuig bepaalt nu de sfeer soms.

Karolina

Forumguru
Hier in Friesland kun je het vergelijken met Ajax - Feyenoord. Altijd haat en nijd onderling en emotie is wel een drijfveer inderdaad.

Karolina

Forumguru
Jaaaaaa, Feyenoord heeft ook een plekje bij familie van ons want naast familie in Italië zijn er ook een paar afgezakt naar Rotterdam! Feyenoord nu op de 2e plek, als ze dat vasthouden is dat toch een hoofdprijs daar. Ajax is gewoon een klasse hoger maar niet zo leuk, vind Feyenoord leuker hoor! Sorry Ajax fans....

lugolux78

Donateur
Ajax is niet beter maar constanter... Feyenoord is te wisselvallig tegen de kleintjes en dat kost kampioenschap.

Kom er trouwens per week zo'n 2 tot 3 keer langs bij dit mooie stadion. Bedrijf heeft business seats.

Karolina

Forumguru
Dat zal wel cool zijn, business seats? En dan heb je minder kans op trammelant, haha! Je hoeft tegenwoordig maar verkeerd te kijken en je hebt al een opmerking te pakken....

Cordoba

Forumguru
Dat zal wel cool zijn, business seats? En dan heb je minder kans op trammelant, haha! Je hoeft tegenwoordig maar verkeerd te kijken en je hebt al een opmerking te pakken....

Niet normaal zo opgefokt als dat voetbalpubliek is: vorige week zondag ging ik 's morgens richting Belgie op 'biertocht' en merkte al tientallen km's voor R'dam veel agressie/malloten in het verkeer. Ik begon al te denken, zou Feijenoord soms vroeg moeten spelen, en ja hoor toen ik Brabant reed kreeg ik al meldingen voor vertragingen in het verkeer dat richting Kuip ging. En inderdaad voetbal is al heel lang iets dat ik niet meer volg: ik ben niet zo van de vechtsporten, geef mij maar sporten als schaatsen, of autoraces, waar het publiek gewoon door elkaar zit, en er niet net zoveel beveiliging als toeschouwers aanwezig moeten zijn.

Bovenaan Onderaan