Niet starten !!

Erwin

Lid
Zo, ik ben gerustgesteld! was al bang dat mijn Yeti na een jaar en 25000 Km een eerste defect ging vertonen maar neen hoor........gewoon een gebruikersfout. Mijn Yeti van oktober 2010 vereist dat ik eerst de koppeling intrapt voordat hij start en het maakt niet uit of hij in zijn "vrij" staat.

En ja het is zo automatisme, instappen koppeling intrappen (zoals geleerd, beter voor startmoter) en wegrijden. Echter als je alleen wilt starten om even de caravan verlichting te testen wilde ik auto starten in zijn "vrij".
En zoals vele forumcollega`s alschreven de auto geeft het duidelijk aan op het display. DAnk voor de vele reactie`s

Monteurtje,

Bij onze Yeti ambition 1.8 TSI 4X4 van afleveringsdatum 02-07-2010 moet ik ook de koppeling intrappen om hem te kunne starten.
Doe ik dit niet krijg ik netjes een mededeling daaromtrent in mijn display.

WillemII

Melis

Lid
Wat raar van de week ook eens geprobeerd en mijn Yeti 12 tsi start gewoon zonder koppeling intrappen. Ik heb ook de gewoonte om koppeling in te trappen want ik zet mijn auto altijd in versnelling als ik hem parkeer. Dus gewoon gewoonte dus was ook benieuwd naar dit en bij mij maakt het dus niet uit.

snel

Actief lid
Bij mijn yeti geprobeert doe ook altyd als andere koppeling in trappen geleerd bij lessen
maar ook bij mijn auto start gewoon

Witte Yeti

Actief lid
Mijn Yeti (jun. 2010) start ook zonder de koppeling in te trappen. Waarschijnlijk zoals eerder vermeldt hangt het af van het modeljaar van de auto.

matobrown14

Nieuw lid
Mijn Yeti 1.4 Expedition uit nov. 2010, kan niet zonder koppeling in te trappen starten. Dus eerst koppeling intrappen anders een melding op display
en start ie niet !!

Bovenaan Onderaan