KodiaqS2
Senior Member
Goed, zoals al gezegd hadden ze gedacht in week 24 meer te kunnen weten. Helaas tevergeefs op een belletje van hun kant zitten wachten, dus vandaag toch maar weer zelf contact gezocht. In de tussentijd had Alba wel contact met mij opgenomen en er een spoedbestelling van gemaakt (dat had PON dus niet gedaan) en hebben ze mij netjes op de hoogte gehouden over de voortgang. Het leer pakket is vorige week afgeleverd bij PON (kwam vrijdag voor pinksteren bij Alba vandaan) en nu nog even wachten op inbouw. Alba had in de week voor pinksteren vast de dealer en PON ingelicht over het leer wat onderweg was, dus daar zou het niet aan liggen.
Nu vandaag dus weer contact met de LM. Nou, die had wel een update hoor: Het leer was inderdaad inmiddels binnen dus met een week of 4-5 kunnen we wel afleveren.
Je flikkert gewoon elke keer van je stoel van verbazing als je die gasten aan de lijn hebt. Mailen dat alle urgentie er op zit maar uit de praktijk blijkt keer op keer het tegendeel.
Toen ik 6 weken geleden zelf constateerde dat het leer verkeerd was had ik voorgesteld de auto maar gewoon met een week of 2-3 af te leveren en dan zou ik nog een keer terugkomen voor het leer. Nou nee hoor, niet nodig meneer. Als we het nou gewoon met spoed in orde maken hoeft het helemaal niet langer te duren en heeft u uw auto precies zoals u wil inclusief alle accessoires. Tja, blijkbaar is de praktijk gewoon dat men geen zin had voor mij een ander traject te starten en mag ik gewoon zonder op de hoogte gehouden te worden een week of 6-7 langer wachten door de fout van de dealer. Klinkt bij hen vandaan als de normaalste zaak van de wereld.. Had mn buik al vol van die autodealers, dit helpt niet zeg maar.. wat een ballentent.
Zo, dat moest er even uit..
In de tussentijd heb ik gevraagd om een tijdelijke auto, mijn huidige auto loopt op z'n laatste benen en als ze straks zelfs de zomervakantie niet halen zitten we daar ook nog mee. Ik ga er niet meer op wachten.. En misschien begrijpt de LM dan ook dat het mij nogal hoog zit..
Nu vandaag dus weer contact met de LM. Nou, die had wel een update hoor: Het leer was inderdaad inmiddels binnen dus met een week of 4-5 kunnen we wel afleveren.
Je flikkert gewoon elke keer van je stoel van verbazing als je die gasten aan de lijn hebt. Mailen dat alle urgentie er op zit maar uit de praktijk blijkt keer op keer het tegendeel.
Toen ik 6 weken geleden zelf constateerde dat het leer verkeerd was had ik voorgesteld de auto maar gewoon met een week of 2-3 af te leveren en dan zou ik nog een keer terugkomen voor het leer. Nou nee hoor, niet nodig meneer. Als we het nou gewoon met spoed in orde maken hoeft het helemaal niet langer te duren en heeft u uw auto precies zoals u wil inclusief alle accessoires. Tja, blijkbaar is de praktijk gewoon dat men geen zin had voor mij een ander traject te starten en mag ik gewoon zonder op de hoogte gehouden te worden een week of 6-7 langer wachten door de fout van de dealer. Klinkt bij hen vandaan als de normaalste zaak van de wereld.. Had mn buik al vol van die autodealers, dit helpt niet zeg maar.. wat een ballentent.
Zo, dat moest er even uit..
In de tussentijd heb ik gevraagd om een tijdelijke auto, mijn huidige auto loopt op z'n laatste benen en als ze straks zelfs de zomervakantie niet halen zitten we daar ook nog mee. Ik ga er niet meer op wachten.. En misschien begrijpt de LM dan ook dat het mij nogal hoog zit..