Nieuw hier, even voorstellen.

JeSko

Forumguru
Maar eens even "opnieuw" voorstellen om verwarring te voorkomen, ik heb mijn naam in iets blijvends laten veranderen, waardoor ik niet "vast zit" aan een witte Superb om mijn naam te laten kloppen :D

JeSko is het geworden, eenvoudige samenvoeging van Jefrey en Skoda,

Groetjes WhiteSuperB, nu dus Jesko.

Jefrey

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Dat is geen straf :D

Nee zolang het maar niet te opvallend en specifiek is zoals WhiteSuperB ben ik al content:thumbsup:

Okki

Donateur
JeSko is het geworden, eenvoudige samenvoeging van Jefrey en Skoda, omdat we toch wel voor elkaar gemaakt zijn:cheers:

Wat doe je dan als je ooit van merk verandert? Nu hang je nog steeds vast aan het merk :pardon:

Kwestie van de juiste andere auto uitzoeken.....

1280px-Koenigsegg_Jesko_Genf_2019_1Y7A5887.jpg

De Koenigsegg Jesko is een sportwagen met middenmotor, geproduceerd door de Zweedse autofabrikant Koenigsegg in beperkte oplage. Dit autotype werd geïntroduceerd op de Autosalon van Genève van 2019 en is de opvolger van de Agera. De naam Jesko is een eerbetoon aan de vader van de oprichter, Jesko von Koenigsegg.

JeSko

Forumguru
Deze kende ik inderdaad al @Okki , fenomenale machine is het, het verbaasd me dat het zo lang geduurd heeft vooraleer iemand er wat van zei :D

Okki

Donateur
Ik zat toevallig net een oude AutoVisie te lezen, die ik van iemand gekregen heb, waar er een artikel over in stond. Anders had ik het ook niet geweten hoor....

Bovenaan Onderaan