Nieuw hier

Olavio

Senior Member
Beste Forummers,
Eindelijk heb ik de kans mij voor te stellen op dit forum. Lezen doe ik het al enkele maanden, maar vanwege het wachten (vanaf juli) op de levering van mijn (lease) Octavia station 1.8 TSI DSG Business Line leek het mij nog niet gepast mij actief aan te melden. Dinsdag 22-9 was de grote dag dat ik in de Octavia plaats nemen mag (mocht) en inmiddels staat er al zo'n 1.500 km op. De kleur is Storm Blue, met lichte bekleding (geen kleine kinderen meer). Wij (vrouw en kinderen) vinden het ontzettend mooi. Ik woon en werk in de regio Haaglanden. Ben inmiddels zeer tevreden over de DSG, maar het levert wel over enkele jaren het probleem op welke bak dan te kiezen.:crazy:

Rolle

Senior Member
Terug een Skoda met DSG bak ;)

Probleem opgelost.

Welkom in elk geval op het forum.

Gieliovd

Forumguru
Welkom Olavio!

Die keuze kom je nog wel over uit als het zover is. Een Superb DSG kan altijd nog ;)

Veel plezier met je wagen en hou de glimmende kant boven.

MarcoO2

Forumguru
Hey, welkom! Je hebt de goeie motor gekozen! :D

Je bent jurist in de regio Haaglanden, dan heb je kans dat wij beroepshalve met elkaar te maken hebben!

cvegreen

Forumguru
Mooie nickname heb jij gekozen (of is dit je echte naam ?)Sorry voor het off topic gedoe :blush:
Welkom hier op het gezelligste forum van de lage landen . Je zult er ongeloofelijk heel veel plezier aan beleven aan je nieuwe octavia met naar het schijnt een super heerlijke motor en automaat.

Olavio

Senior Member
Hey, welkom! Je hebt de goeie motor gekozen! :D

Je bent jurist in de regio Haaglanden, dan heb je kans dat wij beroepshalve met elkaar te maken hebben!

Zou wel leuk zijn om een ervaren mede-Skodaïst te spreken, echter de kans op een beroepshalve ontmoeting is klein. Ik zit gewoon op kantoor jurist te spelen, ben niet actief op het gebied van dagvaardingen etc.

Olavio

Senior Member
Mooie nickname heb jij gekozen (of is dit je echte naam ?)Sorry voor het off topic gedoe :blush:
Welkom hier op het gezelligste forum van de lage landen . Je zult er ongeloofelijk heel veel plezier aan beleven aan je nieuwe octavia met naar het schijnt een super heerlijke motor en automaat.

Dank voor je je waardering voor mijn nickname, komt omdat mijn echte voornaam reeds bezet was en ik zo nog wel eens genoemd werd door mijn leraar geschiedenis op middelbare school.

Olavio

Senior Member
@allen,

Dank voor jullie waardering voor mijn keuze. Inmiddels zit ik al op de 3500 km. Ben nog steeds blij met kleur, interieur, bak en motor. Vooral het 'wegwezen' is verslavend en geinig om andere bekende snelle merken te zien denken: 'Dat was toch een Skoda?!!?!':yeah:

Olavio

Senior Member
Ben net blij dat ik hier wat kan neerkrabbelen. Ik heb wel foto's gemaakt op de afleverdag, maar moet eens kijken hoe ik die hier op de gebruikelijke wijze kan plaatsen.

Welkom

Misschien een beetje laat, maar toch van harte welkom op dit fraaie forum.
Ben benieuwd naar de foto's van je Skoda.
Groetjes
Harry

plaza

Forumguru
@allen,

Dank voor jullie waardering voor mijn keuze. Inmiddels zit ik al op de 3500 km. Ben nog steeds blij met kleur, interieur, bak en motor. Vooral het 'wegwezen' is verslavend en geinig om andere bekende snelle merken te zien denken: 'Dat was toch een Skoda?!!?!':yeah:
Het kan nog verslavender, dat "wegwezen" met jouw combinatie.
Vraag marcoo2 maar om tekst en uitleg , die heeft dezelfde motor.

MarcoO2

Forumguru
Het kan nog verslavender, dat "wegwezen" met jouw combinatie.
Vraag marcoo2 maar om tekst en uitleg , die heeft dezelfde motor.

Inderdaad, dezelfde motor, maar met een andere programmering... :grin: Nooit ook maar één seconde spijt van gehad, 't is echt een heerlijke auto om te rijden en een beest van een motor als je daar zin in hebt!

Wasmachineman

Forumguru
Ben net blij dat ik hier wat kan neerkrabbelen. Ik heb wel foto's gemaakt op de afleverdag, maar moet eens kijken hoe ik die hier op de gebruikelijke wijze kan plaatsen.

Hoi Olavia, ook welkom hier op dit leuke forum.
Mooie wagen zo te lezen en inderdaad sta je versteld van de reacties die je krijgt. Ik zelf ook, als er klanten meelopen naar mijn auto, zo van : "Oh, mag ik even binnen kijken etc ?"
En dan heb ik nog eens een gewone diesel i.pv. die heerlijke TSI's !!!

Bovenaan Onderaan