Nieuw into de skoda wereld

cerdo

Actief lid
Den opa denk dus echt dat het een dacia is dat we gekocht hebben en mijn vrouw zei erop:" uhu, nen sandero". Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik denk aan de nieuwe wagen.

Cordoba

Forumguru
Doet me denken aan mijn vader: ik ben opgegroeid in een VW-nest, en na 2 Golfjes, had ik besloten om voor de Seat Ibiza te gaan: veel goedkoper in aanschaf, veel completer uitgerust, en een stuk zuiniger in brandstofgebruik. Toen ik dat vertelde, kreeg ik vaak de reactie: Seat, bedoel je niet Fiat? :mad: Zo ook mijn vader, toen ik 'm eenmaal had, veranderde de meningen wel. Na een paar jaar mijn vader meenam naar de Seat dealer in zijn buurt, om toch minstens eens te gaan kijken, begon ie tegen de dealer: 'ik ben niet zo Seat-minded, maar moest mee van mijn zoon'. Na de proefrit was ie verkocht, en een paar jaar later heeft ie Seat heilig verklaard. Mensen oordelen auto's vaak op basis van achterhaalde imago's, maar zijn zich daar absoluut niet van bewust.

cerdo

Actief lid
Hier is het vooral een oom dat ieder auto merk afbreekt ,enkel het merk waar hij mee rijdt is het goede merk.
ZIJN schoonzoon rijdt nu met 1 van de 3 grootste Duitse merken en momenteel is DAT de auto.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan