Nieuw lid, fabia 3

Goedemorgen :)

Na een Lupo, Polo bluemotion en een BMW 320i ben ik sinds 2 jaar ongeveer eigenaar van een Fabia 3.
Wat een verademing, die 1.4 TDI t.o.v. de 1.2 tdi bluemotion. Soepel motortje, niet zo veel trillingen en lawaai, heerlijk!

Bij aanschaf in 2015 heb ik gekozen voor een zwarte 1.4 TDI 90 Style met audio, 17'' wielen, clima, beige/zwart bekleding en de duurste radio destijds (dus geen navi). Het was trouwens een van de eerste diesels die werd besteld, ik kon in heel Nederland nog niet proefrijden, haha. Doel was om de auto 2 jaar te rijden ongeveer om na mijn afstuderen over te gaan op benzine, maar ik heb besloten de auto te blijven rijden. Wegenbelasting weliswaar wat hoger maar het koppel van deze wagen en het algehele rijplezier wil ik niet opgeven :)

Qua veranderingen heb ik niet zo veel op de agenda staan. Komende week wordt er een Eibach pro kitje gemonteerd (voor 30mm zakken en achter 45mm zakken) omdat ik de fabia vooral op de achterkant te hoog vind staan. Als de banden aan vervanging toe zijn wil ik andere velgen monteren, maar dat is nog ver weg :)

Momenteel heb ik geen andere foto van de skoda dan onderstaande. Aanschouw mijn geweldige fotoshop skills om te kijken hoe de auto er na verlaging ongeveer uit zou moeten zijn ;)

dZUzPrR.jpg

Last resort

Forumguru
Welkom op het forum en blijf ervan genieten:jaja:
En Het klopt wel hoor, dat de looks een stuk beter zullen zijn de verlaging;)

Bovenaan Onderaan