Nieuw lid Wallieweb

Wallieweb

Actief lid
Dit hoop ik ook :-)
Ik heb uitleg gekregen bij Groep Willems in Genk, een zeer grote garage met de 4 VAG-merken en heb uiteindelijk ook gemeld dat ik bij een andere garage de wagen ging kopen. De verkoper van Seat zei me dat het jammer was dat het geen Seat werd, maar dat Jaspers uit Bree een goede garage was. Ik vertrouw er op. Het is zeker niet de grootste skoda-garage uit de buurt, maar heb er alle vertrouwen in. Ik ben goed geholpen en heb alvast leuke gadgets mee naar huis gekregen. (stressballetjes en raamdoekjes, al hoop ik dat ik die stress balletjes niet ga nodig hebben als mijn wagen panne krijgt :tegek:)

Wallieweb

Actief lid
Klopt, is enkele kilometers van waar ik woon. CNG is daar sinds een dikke maand beschikbaar :)
Vanaf oktober ook in Maasmechelen

Wallieweb

Actief lid
Ondertussen rijd ik al 1500 km rond met mijn aardgaswagen en werd ik al door 2 leden van het forum gespot.
Ik heb mijn handtekening ook aangepast, gemiddeld verbruik ligt op 4kg / 100km, oftewel 4.04 € / 100 km.
Netjes :yeah:

memoscan

Senior Member
Welkom op dit forum
Ben wel benieuwd hoe dat zit met garantie bij mijn Rapid is er geen garantie meer na Gasinbouw

Wallieweb

Actief lid
Ben de nick vergeten, was gisteren op de parking van de spar.
Een bruine O3, hij had me herkend aan de G-tec en de uiterst zeldzame blauwe kleur uiteraard.
Was iemand van Waterloos

• Leuk
Waarderingen: JXX
Bovenaan Onderaan