Mooie wagen, zie mijn handtekening! Weer een mooie auto in de Achterhoek erbij.
Even wat vragen afvuren: ik ben niet kapot van de velgen, heb je de originele er nog bij? Is het overigens 17 of 18"? Heb je anders nog leuke extra's? Waar heb Je hem gekocht? Vruggink?
Velgen zijn 18", heb natuurlijk de originele er nog bij, maar die vond ik te saai en te ver naar binnen staan. Wilde echt wat anders voor een betaalbaar budget en wilde geen "troep". Ik heb deze gekozen omdat deze op het nieuwe type RS velg lijkt (zie bijlage), maar het budget was niet al te hoog voor een nieuwe set. Mocht ik toevallig een keer een velg kapot rijden, dan het je grote kans dat je na een paar jaar nog gewoon de velg bij BBS kunt bijbestellen. Ik moet wel zeggen dat ze mij nu iets te ver naar buiten staan, ik hoop dat het door het verlagen een beetje beter uit komt te zien.....
De auto heeft verder wat standaard opties zoals een schuif/kantel en een verhoogde laadvloer. Ik heb zelf de sunni boy gemonteerd en in de auto is een Pioneer Avic F9310BT gemonteerd (waar ik overigens geen fan van ben....).
Ik heb de auto particulier gekocht, het heeft even geduurd voordat ik een DSG uitvoering in het blauw had gevonden, zijn best zeldzaam ???
PS moet wel zeggen dat als de RS de 18" Neptune had gehad, ik geen andere velgen had aangeschaft, die staan super onder de auto