Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben Mario en ik ben sinds vijf maanden een trotse maar ook vooral een blijde bezitter van een superb combi greenline uit 2011. Ik heb al een hoop leuke kilometers meegemaakt.
Via dit forum hoop ik antwoord op mijn vragen te kunnen krijgen.
Hallo @superpje2011 , dank voor het voorstellen in het juiste forumgedeelte Meet & Greet, maarrr... het is wel de bedoeling dat je dit hier in een zelfgestart nieuw topic doet. Dan weet de forumsoftware het ook - en dat betekent bv. dat je t.z.t. iets te koop kunt vragen of aanbieden in die betreffende forumdelen.
Anders lukt dat niet!
nou mijn naam is Ben en kom uit Rotterdam ben nu sins bijna 4 weken trotse eigenaar van een skoda rapid spaceback corida red dsg 7traps met panorama dak en xenon en led enz enz ben er erg blij mee
geen idee hahah maar om een topic te plaatsen kreeg ik te horen dat ik eerst in de meet & greet moest voorstellen haha ik snap het ook niet meer hoor pfffff
Dat klopt. Maar één keer zou dan wel voldoende moeten zijn.
Overigens zit er tussen het indienen en het verschijnen van een topic in de bazaar ook nog enige vertraging, omdat nieuwe topics per stuk de goedkeuring van een moderator moeten krijgen. Dat kan soms effe duren. Misschien gaf dit verwarring?
Vokgens mij heeft het een niets met het ander te maken en moet iemand alleen even checken of het ok is dat iets te koop wordt aangeboden. Die toestemming volgt altijd snel, dus gewoon een kwestie van even geduld .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.