D
Deleted member 24009
@HarrieSkoda die radio logos kan je via de instellingen van de radio instellen, niet via de navi software
slotbouten had ik al op verschillende sites voorbij zien komen
Retrofitten gaat prima. Inmiddels 6 setjes gebouwd en komen allemaal door de APK incl complimenten.Ehrmm.. volgens mij bén je er niet met alleen de headunits... komt nog t e.a bij kijken dacht ik..
Retrofitten kan een optie zijn; bij mijn Toledo destijds gedaan. Mooi licht. Maar de projectoren paste niet goed waardoor APK afkeur vanwege het niet goed kunnen bijstellen.. ik zou t iig niemand aanraden. Om over vochtproblemen maar niet te beginnen..
@Disaster-Master
- Welke OEM LED kentekenverlichting kan ik voor mijn O3 bij de dealer halen? Moet er dan omgecodeerd worden?
- Is het mogelijk om flitspalen en radiozender logo's in mijn Amundsen te laden? Ja, hoe dan?
Ik heb op mijn O3 met Amundsen zonder DAB niets hoeven te doen met een sd kaart om de logos te zien. En ik kan mij niet voorstellen dat de dealer zo attent is geweest om dat alvast voor mij te installeren bij de aflevering
ja voor die flitspalen wel maar weet niet of ik dat bestandje nog heb hahah pc was kapot pfff
top, heb hem een berichtje gestuurd. Kan voor een paar Euro meer een gloednieuwe set McGard nemen.
stuur mij even een pb mvg benAls je dit voor me na zou kunnen kijken zou dat super zijn. Kan ik de flitspalen ook inleren .