Nieuw...na 12 jaar Alfaromeo

Tafkah

Forumguru
:bloemen:Welkom Floris, de Superb heeft minder vermogen nodig om ergens op tijd te komen: die kun je namelijk gewoon starten zonder de wegenwacht te bellen.:jaja:
Ander voordeel:je stapt bij de achterklep in, en bij de voordeur weer uit.. en je bent op je bestemming..!

Cordoba

Forumguru
Prima, dat je mijn opmerking ook opvat met de knipoog, waarmee ie was bedoeld Floris, hoewel er dramatische exemplaren tussen zitten bij Alfa. Ooit een keer mee moeten rijden om een Alfa weg te brengen naar de garage, waarbij ik de uitdrukkelijk instructie kreeg nooit uit te stappen zonder dat ik de sleutels in de hand/zak had, of het raam een stuk open stond: de auto sloot regelmatig alle portieren af, zodra je uit durfde te stappen, zelfs met draaiende motor durfde ie dat uit te halen.

bobbl

Forumguru
Heb ook een Alfa gehad, een 155, erg mooie en fijne auto maar na 1.5 jaar weg gedaan vanwege electronische storingen.

Havana

Forumguru
Mooie bak, zo'n 159 station. Ik heb er ook nog naar gekeken, want ze zijn helemaal niet duur. De 1.9 JTD is bovendien een heel fijn blok. De benzinemotoren van GM zijn daarentegen niet veel soeps. Uiteindelijk ben ik afgehaakt omdat ik de bagageruimte veel te klein vond en het gewicht van 1550 kg (en de daaraan gerelateerde MRB) van de auto veel te hoog.

Havana

Forumguru
Ach dat is zo'n cliché, dat is alweer zoveel jaren geleden.. Skoda mag jaloers zijn op zo'n verleden!

Havana

Forumguru
Tsja qua oprichtingsjaar wel maar niemand zal toch ontkennen dat Alfa veel mooiere auto's heeft geproduceerd in het verleden.

Bovenaan Onderaan