Nieuw: Octavia mk3 rs

PremiumAndy

Nieuw lid
Dag Skoda fanaten,

Ik ben sinds een paar maand eigenaar van een Octavia mk3 VRS 2014. Sinds de aankoop ben ik volledig verkocht aan deze wagen! Hiervoor reed ik een bmw X1 2016 model en ondanks ik een oudere wagen heb gekocht heb ik aan de Skoda 100x meer plezier. Rijd veel beter, meer opties, meer luxe en comfort, kortom een grote verbetering als autoliefhebber.
Ik ben de RS modelen gaan beginnen opzoeken mede door een ander forum lid "Jesko", ook de reden waarom ik me even voorstel gezien hij steeds vertelt hoeveel nuttige info hier te vinden is en hoe actief dit forum is.

De Skoda is een 2dehands dus hier en daar heeft die wel mankementen maar ik werk ook graag aan wagens dus de meeste dingetjes zullen op verloop van tijd wel aangepakt worden.
Een belangrijke troef (vind ik zelf) is dat deze Octavia getuned is door ABT.

Sinds de aankoop heb ik intussen de motorruimte even proper gemaakt, dat was nodig! Het dak is gewrapped in high Gloss carbon PPF, hiervoor heb ik de dakdragers gedemonteerd, dat was een moeilijker klusje dan het plaatsen van de PPF.
Vorige week heb ik de ramen nog 20% getint, vooral voor de dochter die last had van de zon achteraan.

Wat staat er nog op de planning :
- Schroefsetje (KW of H&R)
- Velgen (Enkei TS10/Advanti storm-achtige stijl)
- Full wrap
- Maxton kitje

Wil hem gewoon proper zetten, geen zware tuning ofzo. Ik voeg nog even foto's toe van sinds de aankoop en de werken die zijn uitgevoerd.

EdK

Forumguru
@JeSko, jammer dat je hem niet van de meet en greet hebt verteld !!!
Iets waar je laatste tijd zo straf op bent........ :pieker:

@PremiumAndy als je ff zoekt op forum dan kun je al lezen dat we het over je wagen hebben gehad voor je hem kocht.......:koffie:

Maar veel plezier ermee !!
En als je nog een redelijk iemand zoekt die kan wrappen ?? Neem eens contact op met @JeSko :ROFLMAO:

Antera

Donateur
Van harte welkom en veel plezier met je nieuwe ride. ABT is leuk maar niet prefect, wil je hem goed laten tunen is een bezoekje aan bv JDengineering zeker een plek die je moet bezoeken. ;)

PremiumAndy

Nieuw lid
Van harte welkom en veel plezier met je nieuwe ride. ABT is leuk maar niet prefect, wil je hem goed laten tunen is een bezoekje aan bv JDengineering zeker een plek die je moet bezoeken. ;)
Dank je! Voorlopig ben ik tevreden met de ABT maar hou het zeker in het achterhoofd.

Bovenaan Onderaan