Ik zie regelmatig de nieuwste O2's rijden met wat lijkt hun mistlampen aan. Moet dit de dagrijverlichting zoals de ledjes van Audi voorstellen?
Inderdaad, klopt helemaal.het is wat je zegt, het lijkt op de mistlampen, maar het is de dagrijverlichting. mistlicht en daglicht delen het zelfde glaasje maar het zijn twee losse/verschillende lampjes. Als je van dichtbij door her glaasje kijkt zie je de lampjes naast elkaar zitten. de buitenste is het daglicht en de binnenste het mistlicht.
Nee ik zou het ook niet activeren. Ik bedoel als forumguru van het Skodaforum, denken dat de nieuwe O2 rijders stom zijn dat ze hun mistlampen aandoen, laat staan wat 'de rest' wel niet denkt...
Goed dat ik het nu weet, ik zal niet meer seinen en gebaren naar de O2 rijders
Ik denk trouwens dat oom agent hier nog wel eens de fout in kan gaan.
In weze kan ik nu ook legaal met mistlampen aanrijden dan. Ok, misschien schijnen ze iets te fel maar toch... Niet dat ik dat wil trouwens, ik rij liever met mijn af fabriek xenon aan.
Ik vraag me nu wat af:
Zoals ik het lees, moet de dagrijverlichting uitstaan als de gewone verlichting aanstaat.
Maar ik heb al genoeg audi's zien rijden met led(dagrij)verlichting aan én xenons aan?!?!
Dit zou dus ook niet mogen?
1.hieronder?
2.Ik had het mooier gevonden als Skoda gewoon iets in de koplampunit zou hebben. Wat is daar mis mee, zo is het nu bij mij ook, vloekt wel met de xenon maar daar zijn andere draadjes over.
3.Ik ken geen ander merk die de mistlamp hoogte inzet voor dagrijverlichting. Maar er zullen vast mensen zijn die het mooi vinden.
Ik ken geen ander merk die de mistlamp hoogte inzet voor dagrijverlichting. Maar er zullen vast mensen zijn die het mooi vinden.
Je kunt het gerust door de dealer laten activeren.Vanwege het feit dat menig medeweggebruiker dagrijverlichting waarschijnlijk niet zal begrijpen, maak ik er momenteel ook geen gebruik van en heb het dan ook nog niet door mijn dealer laten activeren.