Heyjijdaar
Lid
Mijn winterbanden gaan binnenkort onder de auto vandaan. Omdat mijn zomerbanden alle vier vervangen moeten worden (weinig profiel en ben niet tevreden over de eco contacts), ga ik kijken naar nieuwe banden en velgen.
Zelf vind ik de wegligging van de Octavia met 195/65 r15 banden niet echt geweldig. Ik zou graag wat meer grip en iets meer stuurgevoel willen hebben. Maar wil amper wat aan comfort inleveren.
Mijn oog is gevallen op 17 inch velgen. Mijn vraag is, wordt de auto hier erg oncomfortabel van?
Daarnaast heb ik twee velgen op het oog. Welke vinden jullie het mooist?
1: RS6 (dit zijn 18 inch)
of deze:
2 - Nuvolari (dit zijn ook 18" op de foto)
De velgen komen op een sahara beige auto.
Daarnaast nog een vraag, deze velgen worden geleverd met de Dunlop Sp9000. Kennen jullie deze banden en hoe ervaren jullie deze?
Zelf vind ik de wegligging van de Octavia met 195/65 r15 banden niet echt geweldig. Ik zou graag wat meer grip en iets meer stuurgevoel willen hebben. Maar wil amper wat aan comfort inleveren.
Mijn oog is gevallen op 17 inch velgen. Mijn vraag is, wordt de auto hier erg oncomfortabel van?
Daarnaast heb ik twee velgen op het oog. Welke vinden jullie het mooist?
1: RS6 (dit zijn 18 inch)
of deze:
2 - Nuvolari (dit zijn ook 18" op de foto)
De velgen komen op een sahara beige auto.
Daarnaast nog een vraag, deze velgen worden geleverd met de Dunlop Sp9000. Kennen jullie deze banden en hoe ervaren jullie deze?