Nieuwe 17" velgen

Happyman

Forumguru
Aangezien ik mijn 15" stalenvelgen met winterbanden niet nogmaals ga gebruiken vanwege het gehobbel ben ik opzoek naar nieuwe 17" velgen.

Ik ga voor 17" omdat ik net 4 nieuwe banden heb die ik dan laat overzetten. Ik ga de 17" Pallas velgen dan gebruiken voor de winter.

Na al wat info gezocht te hebben over ET waarden en zo, wil ik toch nog even weten of een 17" met ET 45 goed past op een O2.

Graag zie ik ook fotos van O2's die zijn voorzien van niet standaard 17" Skoda velgen. Het mogen wel andere VAG velgen zijn.

Happyman

Forumguru
Ik was ze ook tegengekomen. Zien er niet verkeerd uit. Ik ga voor een andere banden maat 225/45/17

En wil het liefst volledig schadevrije velgen :D Of te wel nieuwe. Maar bedankt voor het meedenken.

ertromp

Forumguru
ET 45 gaat zeker passen als je voor origineel VAG 17" gaat

Wellicht ook eens zoeken op het merk BBS die hebben ook prachtige velgen voor je O2 en misschien te scoren via Marktplaats of Ebay

Misschien heeft @Der Einser nog ideeën of zelfs nog een mooie 17" set te koop

Happyman

Forumguru
Het worden waarschijnlijk goede replica's van een VAG model. Ik had ooit onder mijn Golf 4 replica detroit velgen. Hier was ik zeer tevreden over.

Happyman

Forumguru
Ik heb een velgenset op het oog. Ik kwam na veel zoek werk toch op een standaard Skoda set uit. Ik laat jullie nog even in spanning zitten :D. Morgen ga ik ze even bekijken en als ik het wat vind dan gaan ze er gelijk onder. 1 tipje van de sluier, het is een 17" set voor een Superb.

Joske

Forumguru
deze zouden nochtans ook nog leuk zijn: ;)

wf0526.png

andrehj

Forumguru
Dat is inderdaad (wat mij betreft) verreweg de mooiste 17" Superb velg. En daarbij heeft deze velg nog een voordeel: Hij is met 7J relatief smal (de andere 17" Superb velgen zijn 7.5J), waardoor je veel minder kans op stoeprandschade hebt en je velgen dus langer mooi blijven.

Happyman

Forumguru
Velgen gaan er pas zaterdag onder. Worden ze goed gebalanceerd op de Hunter GSP 9700.

Zo te zien moet ik ook andere sierdopjes voor de wielbouten. Die van de Pallas velgen zien er anders uit dan degene die ik op foto's zie van de Venus.

Bovenaan Onderaan