Nieuwe 17" velgen

Happyman

Forumguru
Ik kan toch gewoon mijn huidige wielbouten gebruiken in de Superb velgen? Zijn de wielbouten van de Superb ook 17mm? Dat is ivm de sierdopjes.

CDK

Forumguru
Zijn beide bolkonisch, ik heb ook gewoon mijn Superb wielbouten gebruikt bij mijn Audi wielen, nou ja een paar dan, de rest zijn slotbouten ;)

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Super mooie velgen! En inderdaad zoals @Corne de Kluijver aangeeft kun je de wielbouten opnieuw gebruiken. Heb dit zelf ook gedaan bij m'n 18" Luxon velgen die van een Superb zijn maar op m'n Octavia heb gelegd

Happyman

Forumguru
Toch wel een mazzeltje dat de velgen er nog niet onder zitten. Heb nu de velgen grondig schoongemaakt en in de Poorboys gezet.

CDK

Forumguru
zitten je banden er al wel om? anders gaat de bandenboer weer met ontvetter over je velg omdat het 'lood' anders niet blijft plakken ;)

CDK

Forumguru
Dan kan je het best na montage en balanceren dit nog gedeeltelijk herhalen, had zelf ook dit foutje gemaakt, vandaar mijn opmerking ;) ben dus een beetje met schade en schande wijs geworden ;)

roeland

Senior Member
Zal wel goed staan, heb er 4 jaar onder mijn o2 mee gereden , zitten nu onder o2 van een vriend van me

Happyman

Forumguru
@Noord26 Jij ziet ook alles he ;) Klopt Michelin voor en Continental achter. Heeft te maken met wat garantiezaken die ik had na de aanschaf. Het zijn de banden die om de Pallas velgen zaten.

Bovenaan Onderaan