Nieuwe 2e hands Roomster gekocht...

EdZ

Donateur
Van iemand hier geweest? Letters NLP in het kenteken....
1.2 TSI 105pk, trekkracht viel me wat tegen, volgens verkoper (dealer Breda) kan dat liggen aan de vorige eigenaar. Die ervaring heb ik zelf eerder gehad dus ik gok er maar op dat het betert.

Verder is ie af en we zijn vooralsnog blij met de aankoop. 4 oktober haal ik 'm op...

Er stond nog een Octavia RS uit 2013 maar dat mocht niet van m'n vrouw...
(edit: typo's)

A.Kortleve

Nieuw lid
Ja leuke auto. Gefeliciteerd. Is de auto bij de SKODA dealer onderhouden? Anders zou je eens een injectie reiniger kunnen proberen. Gewoon, een flesje in de benzinetank. Daarna en paar keer met halfvolle tank weer vol gooien. Veel plezier er mee.

Cordoba

Forumguru
Motorreiniging bij Celtemp zoals bij diverse forummers afgelopen zaterdag is gebeurd, geen optie?

EdZ

Donateur
Dank allemaal :-)
Auto komt bij een Skodadealer uit Breda vandaan. Ik ga eerst eens kijken of het vermogen uit zichzelf wat beter wordt. Het is al meer dan m'n huidige RR 1.4 heeft maar dat moet nog wat beter kunnen.

EdK

Forumguru
Gewoon ff zelf losrijden dat ding en dan kunnen al die andere dingen die ook weer euro's kosten altijd nog....

EdK

Forumguru
Flauw van ze vrouw ??
Had hij kunnen weten voor hij met haar trouwde, toch............???

• Leuk
Waarderingen: Roco

EdZ

Donateur
Mijn vrouw rijdt het meest in de auto. Ik denk eigenlijk dat een RS dan niet de beste keuze is...
Foto's volgen zodra ik 'm heb. De advertentie is al weg. Was eigenlijk benieuwd of de vorige eigenaar hier ook rond hing....

EdZ

Donateur
En hij is binnen .
Helemaal naar wens. Denk wel dat ik de Swing radio vervang door mijn eigen radio met bt en usb. Dan kan ik ook mijn 1,5 din console weer gebruiken. Beter voor m'n knie...

Bijlagen

• WP_20141004_10_43_17_Pro.jpg
    WP_20141004_10_43_17_Pro.jpg
    632 KB · Weergaven: 38
  • WP_20141004_10_43_28_Pro.jpg
    WP_20141004_10_43_28_Pro.jpg
    780,5 KB · Weergaven: 35

EdK

Forumguru
gefeliciteerd met de RR, enne niet aan de familie alle voordelen vertellen hoor !!
Voor je het weet ben je een verhuisbedrijf voor hun.

EdZ

Donateur
Dank, dank. Ik heb intussen even zitten spelen met oa de verlichting.

- Cornerfunctie staat aan, die moet ik maar eens uit laten zetten (via dealer, maxidot geeft die optie niet). Maar die functie correspondeert niet met het instructieboekje want daarin staat dat het geldt voor modellen zonder mistlampen - en die heb ik wel degelijk. Sowieso een rare functie. Werkt niet als dagrijverlichting aan staat of met stadslicht, maar wel met dimlicht. En die laatste stand heeft hetzelfde resultaat als mijn "dagrijverlichting".

- De schakelaar voor dagrijverlichting in het zekeringenkastje zet het volgende aan na starten motor: dimlicht, stadslicht, achterlichten. Ik had eigenlijk alleen de mistlampen op halve sterkte of zo verwacht.

-Bochtverlichting moet ik nog naar kijken. Zijn halogeenprojectorlampen en ik haal niet uit het boekje of dat bij het type lamp hoort of dat het een extra functie is.

-De radio geeft grafisch de parkeersensoren weer. Hopelijk blijven die werken als ik de radio eruit heb gehaald.

Al is het hetzelfde (wat mij betreft sterk ondergewaardeerde) model en dus vertrouwd, er valt genoeg te ontdekken...

Bovenaan Onderaan