Nieuwe 2e hands Roomster gekocht...

EdZ

Donateur
Ik begrijp inmiddels dat de dagrijverlichting op dit model niets anders is dan "verlichting aan" met uitzondering van het dashboard (en misschien kentekenplaat). Die heb ik dus uitgezet. Stadlicht voldoet voor ons overdag en scheelt weer wat verbruik.

Cornerverlichting (alleen als dimlicht aan staat) moet ik bij de dealer uit laten zetten, ga ik denk ik wel doen. Ik erger me nogal eens aan andere auto's die niet daarheen gaan waar je zou denken.

De 77kw begint nu al een beetje op gang te komen. Ben benieuwd of ik dat volgende vakantie in de bergen ga merken.

De radio eruit gehaald, wat een berg draden (zat een Nokia carkit in). De adapter voor de quadlock heb ik in m'n vorige RR laten zitten :banghead:. Nieuwe kopen dus. En een fantoomvoeding met dubbele antenneaansluiting, want ik heb er ook één in de voorruit zag ik. Helaas niks open op zondag hier op dat gebied.

Verder lijkt het alsof de vorige eigenaar 'm heeft vertroeteld. Ik zie vrijwel niks waar ik uit af kan leiden dat ie al 4 jaar oud is.

Wij zijn blij. Dat maakt het gevoel van verraad tov de oude weer wat goed. De RR is de eerste auto sinds jaren die ik bijna een naam zou geven.

Bovenaan Onderaan