B.Stuurder
Forumguru
Ze wisten zeker dat deze auto voor een "scheissholländer" was en geen haast gemaakt.Toch niet zu pünktlich die Duitsers. Geniet van je Passat zolang je de kans krijgt.
Ze wisten zeker dat deze auto voor een "scheissholländer" was en geen haast gemaakt.Toch niet zu pünktlich die Duitsers. Geniet van je Passat zolang je de kans krijgt.
Knappe wagen! Al moet ik heel eerlijk zijn... Heb ook heel lang met passat in mijn hoofd gezeten.. Maar dan de biturbo versie 240pk r line versie.
Uiteindelijk voor de superb combi l&k tsi 4x4 280 pk gekozen, en echt geen spijt van.
De passat mag dan net iets luxueuzer uitgerust zijn, de superb vind ik visueel toch echt wel knapper!
Maar ieder zijn eigen smaak hé!
Veel succes met jou blitse passat!!
Hij was 10.000 euro goedkoper, had DSG en 150 PK TDI met adaptieve vering wat ik zelfs nu niet heb.
Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Ik ben er heilig van overtuigd dat je met mijn superb zoals ik hem heb samengesteld echt niet moet onderdoen hoor! Zowel in functies als in rijplezier.Hij was 10.000 euro goedkoper, had DSG en 150 PK TDI met adaptieve vering wat ik zelfs nu niet heb.
Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Dat zeggen er meer, maar heb ik bewust niet besteld, hij is ook verlaagd en wordt anders te hard voor de lange reizen die ik maar, ik ga ook naar oost Europa, laatste overweging was dat de 19" van VW alleen in blanke kleur zijn, dat wil ik niet met een witte auto.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Status is wel legitiem, heb 1,5 jaar met de O3 en 2,5 maand met de SuperB klanten bezocht, er is echt nog een andere beleving dan dat verondersteld wordt, niet dat dat iets uit maakt in mijn keuze, wat de auto meer kost vind ik ook niet zo interessant ik betaal gewoon mijn bijtelling en daar heb ik niet zoveel moeite mee.
Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
Wat bedoel je met "er is echt nog een andere beleving dan verondersteld wordt"?
Ik heb ook geen moeite met meer bijtelling of een duurdere auto, financieel gezien dan. Ik had budgettair gezien net zo goed een A4 2.0 TFSI kunnen kiezen met basis Sport uitrusting maar ik kies momenteel voor een O3. Maar dan helemaal vol en precies zoals ik wil. Als ik dan voor betere kwaliteit/beleving zou gaan, dan zou ik de Audi kiezen en niet de Passat. Dus óf helemaal custom zoals ik wil (rij je ook een A4 voor en zeker een Passat), óf een bescheidener uitvoering met de noodzakelijke opties maar dan wel écht premium. Alweer persoonlijke keuze.
Maar ik ben altijd wel benieuwd naar de beleving van anderen, omdat ik wel een autofreak ben. Wel anders dan de meesten denk ik, zou ik ongelimiteerd kunnen kiezen, dan zou ik niet gaan voor een Ferrari o.i.d., maar eerder voor een mooie, custom Camaro SS uit '69 of een originele 427ci AC Cobra in mint condition.
Ik bedoel daarmee dat relaties (ik werk in Duitsland hè) wel degelijk Skoda als minder zien en daar ook opmerkingen over maakten, ..
zakelijk is het heel simpel: een klant verwacht van zijn leverancier dat het een succesvol bedrijf is, maar niet succesvoller dat zichzelfDachten ze dat de Skoda geen sjoemelsoftware had? Maar serieus: mooi uitgelegd hoe je tot je keuze gekomen bent, en in sommige gevallen maakt het echt verschil of je een auto zakelijk (representatief) rijdt, of privé. Aan de andere kant zet ik dan wel mijn vraagtekens bij die zakenrelaties: hoe zakelijk zijn die, of hebben ze snobistische trekjes? Maar die discussie is allemaal
Dachten ze dat de Skoda geen sjoemelsoftware had? Maar serieus: mooi uitgelegd hoe je tot je keuze gekomen bent, en in sommige gevallen maakt het echt verschil of je een auto zakelijk (representatief) rijdt, of privé. Aan de andere kant zet ik dan wel mijn vraagtekens bij die zakenrelaties: hoe zakelijk zijn die, of hebben ze snobistische trekjes? Maar die discussie is allemaal
Eigenlijk is het héél simpel: je hebt gewoon rekening gehouden met anderen (je klanten en je baas) en je hebt iedereen tevreden proberen houden. Niets mis mee
Is wel raar dat Skoda daar als minderwaardig wordt beschouwd. Heb daarnet nog eens even op autoscoot zitten kijken naar wat de tweedehandsprijzen doen van beide types (Superb en Passat) in België. De Superb is in Belgie op dit moment stukken minder interessant dan de Passat (meestal dan nog beter uitgerust). Toch wel effe schrikken.
Vraagtekens? het zijn bedrijven die 100 duizenden en sommigen miljoenen uitgeven bij "ons" succesvoller dan hun, tja, mijn gesprekspartners rijden doorgaans auto's als Cayenne, Touareg, X5, Aston Martin, CLS, E-klasse enz., dus ik kan nog wel even denk ik