Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De 45 hoog serie zal weinig invloed hebben op de (standaard) tellerafwijking, grootste verschil zal een behoorlijk extra brandstofverbruik zijn door de bredere banden. De 50 serie geeft een klein verschil in omtrek, een iets andere overbrengingsverhouding (door de grotere rolomtrek van de band) en een iets lager toerental bij rijden op buitenwegen (waar je normaal in de hoogste versnelling rijdt).
@rtilburg zijn dat nu Seat velgen, of vergis ik me? (de nieuwe set dus)
Bij de voorgeschreven bandenmaten, heb je wel kleine verschillen tussen de verschillende goedgekeurde maten, maar dat is minder dan 1%, het verschil tussen een nieuwe en bijna versleten band is groter.
Wat het verbruik betreft: reken op een meerverbruik van een procent of 10-15 (beetje afhankelijk van de bandendruk, omstandigheden en je rijstijl).
Vanmiddag de boel er op gemonteerd. Nu nog op zoek naar 4 nieuwe logo's. De oude passen helaas niet.
Het rijd overigens een stuk strakker dan de vorige set.
Komt in het geheel niet slecht uit de bus, zeker niet als het gaat over grip. doet op droog en nat niet onder voor de michelinband die in de test mee doet. Alleen slijtvastheid en geluid is minder dan de bekende merken.
@VWim, idd gevoel het was een rotgevoel! Weet niet meer welk type het was maar onder mijn 2e auto een VW Polo zaten Kumho banden, daar werd je niet vrolijk van, wel redelijk slijtvast hoor maar grip was echt dramatisch.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.