Nieuwe data Poetsdag en nu te Lelystad

Welke data komt jou het beste uit ?

• Totaal aantal stemmers
    13

Steve

Senior Member
Wegens de aanhoudende verbouwing bij mij achter staan de containers er nog steeds en kan ik de dag helaas niet bij mij houden.
Hiervoor wijk ik uit naar Lelystad aangezien dat redelijk centraal ligt en iedereen overdekt kan staan.

De volgende data in Augustus zijn beschikbaar.

September is voor mij helaas geen optie meer (volgeboekt maar dat is een luxe probleem voor mijzelf).

Zo. 07 Augustus 2011
Za. 13 Augustus 2011
Zo. 14 Augustus 2011
Za. 20 Augustus 2011
Zo. 21 Augustus 2011
Za. 27 Augustus 2011

De kosten bedragen:

€ 15,00 per auto met een minimum van 15 auto`s, als er minder komen word er toch een bedrag van het minimum van 15 auto`s gerekend.
Zie ook de bijgevoegde kaart voor de prijzen van een drankje of lunch.

Farmworld.jpg

Geef via de Poll even aan naar welke datum jouw voorkeur uitgaat.

piair1982

Forumguru
Sorry, maar lelystad is me te ver. Als het ooit nog in de regio arnhem gehouden kan worden, dan kom ik zeker!

Cordoba

Forumguru
Steve, kun je misschien kort aangeven wat deelnemers kunnen verwachten, en welke voorbereiding ze moeten doen?
Als je bijvoorbeeld uitgaat van gewassen auto's, is het zeker voor mensen die wat verder moeten rijden een probleem: dan zul je in de omgeving toch vooraf opnieuw de auto moeten wassen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Gert

darkprojectx

Forumguru
beetje zuidelijker zou mij ook wel uitkomen;

Met de auto

Via de weg bedraagt de afstand van Limburg naar Lelystad 194 kilometer.
De reistijd wordt geschat op 2 uur 0 min.
(enkele reis)

Opzich wel een tikkie ver om ff op en neer te knarren en de auto te poetsen..
heb geen diesel of greenline :722:

turboturbo

Forumguru
Opzich wel een tikkie ver om ff op en neer te knarren en de auto te poetsen..
heb geen diesel of greenline
Ach... Zie het als een uitdaging om alsnog zo zuinig mogelijk te gaan rijden. Ik vind het, ondanks dat ik geen diesel rijd, alsnog wel leuk om een zuinig cijfertje te halen, af en toe :)

Edit: gestemd! :super:

Steve

Senior Member
Steve, kun je misschien kort aangeven wat deelnemers kunnen verwachten, en welke voorbereiding ze moeten doen?
Als je bijvoorbeeld uitgaat van gewassen auto's, is het zeker voor mensen die wat verder moeten rijden een probleem: dan zul je in de omgeving toch vooraf opnieuw de auto moeten wassen.

Alvast bedankt voor de moeite!

Gert
Gert even een korte omschrijving van de dag zoals gevraagd.

We beginnen de dag met wassen te Lelystad aangezien daar gewoon was gelegenheid is.
Je mag het ook thuis al doen alleen zal de auto dan alsnog afgespoeld mogen worden omdat je weer zand en vuiligheid onderweg oppikt.
Na het wassen drogen we de lak (mag binnen gelukkig dus met een regenbui sta je lekker droog).

Nadat iedereen klaar is staan we gezamenlijk binnen en ga ik beginnen met een demo van alle mogelijke vervolg stappen
Denk hierbij aan:

Kleien icm Detail spray
Handmatig en/of Machinaal polijsten
Sealen van de lak en aftoppen met een wax
Ruiten reinigen
Trims en banden voeden
Velgen waxen
Kunstof delen interieur voeden
Leder reinigen en voeden

En verder alles wat iedereen graag zou willen weten of wil zien.
Tussendoor houden we even pauze voor een lunch.

Na de demo`s is het mogelijk om met je eigen auto verder te gaan die dag en uiteraard help ik waar mogelijk met raad en daad.
Ik hoop dat dit zo`n beetje je vraag beantwoord?

Cordoba

Forumguru
Duidelijk Steve, nog één vraag: moeten deelnemers zelf spullen meenemen, of is dat ter plaatse te koop?

Steve

Senior Member
Neem mee wat je hebt of wilt gaan gebruiken.
Voor de rest is alles te koop wat ook in mijn shop staat.

Zal geen link van de shop plaatsen maar als je even mijn profiel bekijkt kom je een heel eind :)

Mocht je van te voren al iets willen bestellen geef dat even aan zodat ik genoeg bij mij heb.

Ben benieuwd wat je me kunt vertellen over het wegwerken van swirls en kleine krasjes.

Bij het poetsen van het weekend zag ik dat er aardig wat op mijn skoda zitten.

darkprojectx

Forumguru
Het is 4 augustus.. moeten er niet eens knopen gehakt worden? Ik neem aan dat mensen ook dingen willen plannen in de overige weekenden?

Steve

Senior Member
Ik wil met alle plezier een knoop doorhakken maar er zijn nu 6 aanmeldingen voor de 14de welke tevens het hoogst is.
Als het bij die 6 blijft betekend het dat die 6 personen het bedrag van 15 deelnemers mogen delen (15x € 15,00). Voor standhouders wat ik dus ben word er een apart tarief gehanteerd.

Spaced

Senior Member
Ik denk dat het inderdaad tijd wordt om een keuze te maken; als 6 aanmeldingen het hoogste is zou ik inderdaad voor die datum gaan (hoewel ik er zelf dan niet bij zal zijn).

Ik vind 37,50 p.p. een beetje veel geld. Dus als er niet meer aanmeldingen komen lijkt het mij een goed idee om het te verplaatsen.

Steve

Senior Member
De vorige keer waren er meer gegadigden maar ook vanwege het feit dat het in Huissen gehouden zou worden.
Daarnaast is het nu nog volop vakantie wat er waarschijnlijk ook voor zorgt dat niet iedereen dit topic ziet.

Mijn voorstel is dan ook om het te verplaatsen en dan niet te kort van te voren aan te melden maar wat ruimer zodat iedereen het kan zien en er eventueel op kan plannen.

Bovenaan Onderaan