Nieuwe data Poetsdag en nu te Lelystad

Welke data komt jou het beste uit ?

• Totaal aantal stemmers
    13

M1K3RsZ

Actief lid
Ik heb net gestemd en wil me bij deze nogmaals aanmelden!!!
Ik denk dat het de 27ste wordt?

Groeten M1K3rSz

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat het het beste is om alle data voor 15 augustus gewoon te schrappen, en bijvoorbeeld een datum in oktober(Steve kan niet in september) toe te voegen: dan heb je nu nog minimaal bijna 2 weken, en waarschijnlijk meer voor de bewuste poetsdag plaats vindt. En dan een nieuwe enquete, of de mogelijkheid om je gestemde voorkeur aan te passen.

Steve

Senior Member
Er is nog een andere optie bij gekomen maar dat is meer ivm mijn 3 jarig bestaan.
Deze word ook te Lelystad gehouden en is misschien een optie om te komen.

Alleen zal het programma er iets anders uit zien als een echte poetsdag aangezien ik dan niet de volle 100% kan geven voor uitleg etc.
Die dag kost het niets en zijn zelfs de drank en lunch voor mijn rekening.

Alleen voor de BBQ aan het eind van de dag word een bijdrage gevraagd.

Deze dag word op 17 September 2011 gehouden.

Ik ga geen links plaatsen maar met een beetje snuffelwerk kom je een heel eind.
Anders stuur maar een PM als je het echt niet kunt vinden.

M1K3RsZ

Actief lid
Hey Ja ook leuk om dan te komen maar van mij mogen we het ook gewoon op de 27ste houden kunnen we alles lekker rustig aan oppakken en een duidelijke uitleg van je krijgen!!
Voor de kosten hoef je het dan volgens mij ook niet te laten. (ik kan natuurlijk niet in iedereen z'n portemonnee kijken)
Hoeveel aanmeldingen zijn er nu totaal?

Greetzzss M1K3

Steve

Senior Member
Voor de 27ste zijn er nu 7 aanmeldingen en dat is te weinig waardoor iedereen ruim € 32 euro zou moeten betalen en dat is gewoon te veel.
Vandaar dat ik als alternatief de 17de September opgaf met mijn 3 Jarig bestaan.

M1K3RsZ

Actief lid
Wel heel erg jammer dat gewoon te weinig aanmeldingen zijn hoor maarre ik hoop dat er de 17de meer aanmeldingen zullen zijn!!
zet mij maar alvast op de lijst!! want ik ben er bij ;)

Steve

Senior Member
Voor de 17de September zijn er nu ruim 40 aanmeldingen en er komen er nog meer bij.
Als je wilt mag je jezelf wel even inschrijven via het inschrijf formulier zodat ik weet wat ik aan mensen kan verwachten ivm de catering etc.

ppaddo

Lid
Ik heb me ook zojuist aangemeld voor de 17e. Lijkt me leuk om zoiets eens een keertje mee te maken. Lelystad is ook nog best goed aan te rijden. Zoonlief gaat die dag maar lekker bij oma en opa spelen :D

Noord26

Forumguru
Auhm.. Die data zijn allemaal reeds verstreken in de poll. Iets gaat er hier verkeerd. Het is inmiddels halverwege september en alle data zijn van augustus?

Steve

Senior Member
Dat klopt omdat er iets te weinig aanmeldingen waren en diegene dan dubbel zouden moeten betalen.
Een aantal hebben zich ingeschreven voor aanstaande zaterdag de 17de voor mijn 3 jarig bestaan (zelfde locatie maar nu geheel op mijn kosten).

Het was de bedoeling om het hier ter plekke te doen (Huissen) maar wegens renovatie van een aantal blokken om ons heen hadden ze het plein volgebouwd met containers waardoor er amper parkeerplek voor ons zelf was.
Ik mocht blij zijn als ik mijn eigen werkplaats binnen kon rijden.

Ik probeer het later nog een keer als er meer animo voor is want om nu buiten te gaan staan met dit weer is geen pretje.
Lelystad was een leuke optie geweest aangezien je binnen staat en in de winter is het zelfs verwarmd maar dan moet er iets meer animo voor zijn.

Bovenaan Onderaan