Rosinfield
† In Memoriam
Ik ben (nog) meer tevreden met de 3 cilinder 1.0 tsi dan de 4 cilinder 1.2 tsi. Voelt een stuk vlotter en krachtiger aan
Dat lees ik wel vaker na de aankondiging van FL-modellen.Het wordt er naar mijn mening niet mooier op
Ik geloof dat al dit soort minieme cosmetische veranderingen van koplampen, achterlichten, enz. bedoeld zijn om de verkoop te stimuleren. Mensen willen graag "het nieuwste" en vinden dat vaak per definitie mooier omdat het nieuwer is. Als kleine jongen en autogek, was ik daar erg gevoelig voor en volgde ik bv de ontwikkeling van vorm en grootte van de achterruit en achterlichten van de Kever, op de voet. Nu interesseert het me eigenlijk nauwelijks meer.
Van dergelijke verbeteringen lijkt me hier niet of nauwelijks sprake. Tenzij ik iets gemist heb natuurlijk.Wat misschien belangrijker is, is dat een facelift model op verschillende zaken ook wordt verbeterd, dingen die je niet zozeer kunt zien. Kinderziektes zijn er bijvoorbeeld grotendeels uit.
Van dergelijke verbeteringen lijkt me hier niet of nauwelijks sprake. Tenzij ik iets gemist heb natuurlijk.
Voorkant vind ik wel aardig, geeft hem toch weer een andere uitstraling vooral met de zilver gril( al is het verschil niet zo groot als destijds bij de F-2 facelift)
Achterkant vind ik minder geslaagd met de reflectoren
De koplampen vind ik juist een misser, het stoere is weg, het zoetsappige van de F2 weer terug
En ik ben juist weer gevallen destijds voor dat "zoetsappige" uiterlijk........De koplampen vind ik juist een misser, het stoere is weg, het zoetsappige van de F2 weer terug
Achterkant vind ik minder geslaagd met de reflectoren
Wat raar. Soortgelijke configuratie als bij bv. de O3, en daar hoor je niemand over...Inderdaad die reflectoren ...
Ik dacht ze bij volkswagen ook gezien te hebben. En toen had ik zoiets van mmmmmmhWat raar. Soortgelijke configuratie als bij bv. de O3, en daar hoor je niemand over...
<Edit>
Inmiddels nog even verder gekeken: de S3 heeft ze ook en bij de Karoq lijken ze er ook nog veel op. En daarover lees ik toch vooral "ohhh's en ahhh's"...