Fabia
† In Memoriam
Je zag wát?
Sorry, was voor Gieliovd bedoeld maar vergat te quoten.
Je zag wát?
Haha, je kunt me maar niet vergeten hè :grin:Zag vandaag nog Dirkshoorn op de TV bij een of andere klusprogramma. Het bestaat dus echt:winkie:
!
Kleine opmerking: het is wel Dirkshorn he, geen Hoorn! Dat ligt 30 kilometer oost van hier
Hey mannen,
zoals beloofd vandaag na werktijd een paar foto's van mijn Fabia gemaakt (met mijn nieuwe gsm, wat een goede camera al zeg ik het zelf!)
Moet dus nog het e.e.a. aan gebeuren (vind ik persoonlijk):
1. Velgen en banden opkrikken naar 17 inch met 205/40R17
2. Antenne staat naar mijn mening niet echt goed op de wagen; hoop een shark-fin antenne te vinden, denk dat dat echt prachtig zal staan op de Fabia!
3. Als laatste de handgrepen upgraden naar "reguliere" handgrepen, in kleur van de carosserie, dus in het zilver (geen chroom of andere gekkigheden).
Commentaar is uiteraard altijd welkom (en tja na één dag voor de deur heeft natuurlijk een of andere *@^$_@$ duif al zijn behoefte gedaan op de Fabia;logisch!)
voor die antenne kijk eens naar een honda s2000 die past ook ik ga mij er vandaag een bestellen
Als ik het goed heb gelezen is dat geen antenne, maar een dummy.Glenn waar ben jij van plan om die antenne aan te schaffen? Ik heb vooral op ebay wat kunnen vinden en vooral deze viel bij mij in de smaak:
http://cgi.ebay.nl/Antenne-Hai-Haia...ameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Commentaar is uiteraard altijd welkom (en tja na één dag voor de deur heeft natuurlijk een of andere *@^$_@$ duif al zijn behoefte gedaan op de Fabia;logisch!)
Nou volgens mij ben ik er wel zo uit mannen Ik hoop de velgen dan dit weekend op te halen in een garage in Strijen (vraag me niet welke) en dan de banden op een voordelige manier om te wisselen met de ideale maten...
Geen idee hoe ik dat het beste aan kan pakken? Dacht zelf dus aan mijn eigen banden (stalen velgen, wieldoppen, 5 x (185/60R14) + 4 maal 215/45R17 banden inruilen voor 5 nieuwe banden (1 reserve) met 205/40R17...
9 banden met 5 stalen velgen voor 5 banden ... Lijkt me een goeie deal voor de bandenboer?
Mag ik instemmen dat dit een behoorlijk grappig bericht was? Je gaat niet naar een koeienmarkt!dusssssssssssss
Mag ik instemmen dat dit een behoorlijk grappig bericht was? Je gaat niet naar een koeienmarkt!
Banden en velgen ruilen voor andere nieuwe..... als je dat voor elkaar krijgt dan vind ik je erg knap.