Nieuwe Fabia opleuken: Instaplijsten en sportpedalen, ervaringen?

Hetzer

Forumguru
Deze meneer in Quatar met teveel geld, heeft zijn RS voorzien van een S-2000 kit

replica1.jpg

replica2.jpg

replica3.jpg

replica4.jpg

replica5.jpg

Laatst bewerkt:

paultie

Forumguru
Heb ze ook in de spaceback geplaatst. Makkelijk zelf te doen. Ook de rvs pedalen.
Zie ook de kennisbank voor een DIY onder rapid voor de instaplijsten en rvs pedalen.

Heb mijn instaplijsten (zwart kunststof) besteld via superskoda.com en ze passen perfect! De ruimte tussen chassis en instaplijst is zo minimaal dat vuil hier (bijna) geen kans heeft.
Bekijk bijlage 13592 Bekijk bijlage 13593

Die zoek ik ook voor mij Fabia Combi. Wat kosten ze eigenlijk bij de dealer?. De verzendkosten bij superskoda stuwen de prijs nogal. Al overweeg ik ook een strip of zo op de achterbumper om krassen van per ongeluk iets op de bumper laten leunen te voorkomen.

Ridley

Forumguru
Het drievoudige van de kosten destijds. Tegenwoordig zijn.de verzendkosten toch niet meer zo gek hoog bij Superskoda???

EdK

Forumguru
Verzendkosten bij superskoda zijn inderdaad verbeterd ( lees goedkoper ) dan voorheen , maar het blijft toch raadzaam om meerdere dingen inéén te bestellen.
En men heeft ook artikelen die verzendkosten vrij zijn, mocht je die in je bestelling hebben bundel die dan als één aparte bestelling tov de artikelen die wel verzendkosten hebben.

En ikzelf heb gehad dat ik meerdere verzendkosten vrije artikelen bestelde en hierdoor boven een bepaald gewicht kwam en uiteindelijk er toch verzendkosten werden berekend
Heb hun toen na betaling een mail gestuurd dat ik dit niet terecht vond en dezelfde avond werden de transportkosten op mijn rekening teruggestort met een excuses mail.
Dus hou dit ook in de gaten.
Voor de rest kun je zonder problemen bij ze bestellen en heb je indien in voorraad de handel in een week op de mat thuis

Vandaag de zwarte instaplijsten binnen gekregen via superskoda. Tevens een bumperstrip(KDA 720 001) erbij besteld. Allebei zijn voorzien van dubbelzijdig tape. Echter als ik de handleiding van de bumperstrip er op na lees dien ik deze naast de tape ook met speciale lijm te verlijmen op de rondingen in de hoek en een streep lijm in het midden? Erg opvallend, aangezien dat wel een flinke hoeveelheid moet zijn gezien het feit dat de strip door de hoogte van de tape niet meer vlak op de bumper gedrukt kan worden natuurlijk.

Iemand ervaring met monteren van de bumperstrip?

Ridley

Forumguru
Overigens heb ik geen aparte lijm gebruikt! Alleen de dubbelzijdige tape erop geplakt en het zit al twee jaar muurvast.

de instaplijsten hebben dezelfde tape, maar daar wordt niets gezegd over lijmen. Alleen de bumperstrip.

Maar goede we gaan gewoon goed ontvetten en plakken maar. Iemand een tip waarmee te ontvetten.

Amonia?

Joske

Forumguru
wasbenzine is een ideale en "veilige" ontvetter voor het koetswerk (wat late tip, maja, ;) )

Bovenaan Onderaan