Nieuwe Firmware 1985 beschikbaar voor de Octavia 4

jvanderijt

Nieuw lid
Dag liefhebbers, ik rij sinds kort ook een Octavia IV die niet is geüpdatet (versie 1889) Hoofdgebruiker instellen lukt niet. Ik lees dat jij de oplossing hebt om een update uit te voeren Antera. Wil je mij hiermee helpen? Tnx. Jvanderijt

er staat onder elk bericht van @Antera ;

Mirrorlink, voicecontrol, full link, sportmonitor activatie, software en kaartupdates mogelijk. Voor alle software coderingen en aanpassingen met Officeel ODIS/VCP/VCDS (Ook op afstand mogelijk): +31(0)615228709 (Whatsapp). https://www.vcds-coding.nl Te Breda / Dongen Voor alle soorten verlagingen voor Uw Skoda al dan niet met montage kan U bij mij terecht. meer info@lowering.nl

rwin0001

Nieuw lid
Goedenavond.

Ik heb net een nieuwe Skoda Octavia IV Combi Sportline. Deze heeft Software versie 0196. Als ik naar jullie berichten kijk en lees dat jullie nieuwere versies hebben, wil ik vragen wat de beste manier is om de auto te updaten naar de laatste versie.

Bedankt.alvast

Bijlagen

• IMG20250406165459~2.jpg
    IMG20250406165459~2.jpg
    567,4 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:

PrinceLC

Nieuw lid
Guten Abend.

Ich habe gerade einen neuen Skoda Octavia IV Combi Sportline bekommen. Dieses hier hat die Softwareversion 0196. Wenn ich mir Ihre Nachrichten anschaue und lese, dass Sie neuere Versionen haben, möchte ich fragen, wie ich das Auto am besten auf die neueste Version aktualisieren kann.

Dank im Voraus
Hallo sie haben ein Facelift Octavia die Firmware hier bezieht sich auf den Octavia NX 2020 bis 2024

Bovenaan Onderaan