Ik heb die module volgens mij zien zitten is van continetal en zit tegen de middentunnel aan rechts van het gas pedaal, klein zwart kastje met stekker erin nietwaar?
mogelijk heb ik storing: B1052 opgelost. Heb in de module gekeken met VCDS en alle vinkjes nagelopen hierin stond een optie standaard aan van stuurwiel bediening, gezien ik die er niet in heb zitten het vinkje weg gehaald en de code opnieuw geladen, toen scannen en het was weg
auto van contact en weer aan en code bleef weg, dus mogelijk deze nu weg.
Toen de wagen geheel laten scannen op fouten en kwam nog enkel deze fout terug:
de fout in zijn geheel:
Nu kan ik met VCDS ook die meetwaardes zien, maar hier ben ik nog niet zo in thuis, heb zo maar een voorbeeld plaatje gemaakt en ga mezelf even inlezen hoe dat nu precies werkt, maar hier kan je dan zien dat bepaalde dingen goed werken ? en is het domweg alle nummers van 001 tm zeg 200 nalopen?
Hopelijk is het zo wat duidelijker.
De cruise control fout is dus gewist gisteren en heb nu de fout nog niet terug gezien ik hem niet gebruikt heb. Maar ik denk dat die 2 dan wel met elkaar te maken hebben nietwaar? Voorbeeld als ik 120 rij op de snelweg, lekker de cruise control erop en dan ineens na een willekeurig aantal KM valt ie eraf en dan gloeilampje knipperen. Wagen van contact en weer starten en cruise control niet gebruiken en lampje blijft uit.