Dazzler
Lid
Hey, en sorry voor de late reactie... ik ben eigenlijk 2 dagen na het ophalen van de Kodiaq gelijk met de familie op vakantie naar Zweden getrokken.... De Kodiaq zit dus nu al lekker voorbij de 4000 km
Ik ben echt wel héél tevreden. Rijdt echt geweldig, net een salon op wielen, erg comfortabel, en alle rijhulpmiddelen die er op zitten werken gewoon goed en maken het rijden erg aangenaam.
In Zweden heb je erg weinig autostrade, bijna alles is kleine weg waar je de hele tijd 60 / 80 / 90 / 70 ... mag rijden, dan is die travel assist die de verkeersborden herkent en telkens de ACC snelheid aanpast echt wel super relax.
Het is de mild hybrid versie, dus niet de plug in hybrid, en ik lees vaak in reviews dat de mild hybrid net wat vermogen zou missen voor zo'n grote wagen... ik heb er in elk geval geen last van gehad. Hij is merkzaam sneller in acceleratie tov mijn vorige kodiaq (die ook de 1.5 TSI had, maar zonder mild hybrid) en op de Duitse autobahn haalt hij erg vlot 170 (sneller wou ik nu ook weer niet gaan met een gloednieuwe auto)
Nu goed, in mijn ogen koop je ook geen Kodiaq om snel of sportief mee te rijden, maar wel om comfortabel met het hele gezin op vakantie te trekken en op dat vlak scoort hij echt hoog.
@SuperBeeb : de eerste 4 maanden zat ik bij een werkgever die me een Peugeot 5007 als voorloopwagen had gegeven. Redelijk kaal model (airco, gps, parkeersensoren) en mss ligt het aan mij maar ik vond het een brakbak... Bijna alles moet je via het scherm instellen, geef mij toch maar wat fysieke knoppen... Als dan bovendien het scherm uitvalt (enkele keren meegemaakt!!) kan je zelfs de temperatuur niet meer aanpassen wegens geen knoppen....
Daarna ben ik 2 maand werkloos/autoloos geweest, gelukkig kon ik soms gebruik maken van een mini cooper van iemand vd familie. Ben dus van een hele kleine naar een hele grote auto gegaan
Ik ben echt wel héél tevreden. Rijdt echt geweldig, net een salon op wielen, erg comfortabel, en alle rijhulpmiddelen die er op zitten werken gewoon goed en maken het rijden erg aangenaam.
In Zweden heb je erg weinig autostrade, bijna alles is kleine weg waar je de hele tijd 60 / 80 / 90 / 70 ... mag rijden, dan is die travel assist die de verkeersborden herkent en telkens de ACC snelheid aanpast echt wel super relax.
Het is de mild hybrid versie, dus niet de plug in hybrid, en ik lees vaak in reviews dat de mild hybrid net wat vermogen zou missen voor zo'n grote wagen... ik heb er in elk geval geen last van gehad. Hij is merkzaam sneller in acceleratie tov mijn vorige kodiaq (die ook de 1.5 TSI had, maar zonder mild hybrid) en op de Duitse autobahn haalt hij erg vlot 170 (sneller wou ik nu ook weer niet gaan met een gloednieuwe auto)
Nu goed, in mijn ogen koop je ook geen Kodiaq om snel of sportief mee te rijden, maar wel om comfortabel met het hele gezin op vakantie te trekken en op dat vlak scoort hij echt hoog.
@SuperBeeb : de eerste 4 maanden zat ik bij een werkgever die me een Peugeot 5007 als voorloopwagen had gegeven. Redelijk kaal model (airco, gps, parkeersensoren) en mss ligt het aan mij maar ik vond het een brakbak... Bijna alles moet je via het scherm instellen, geef mij toch maar wat fysieke knoppen... Als dan bovendien het scherm uitvalt (enkele keren meegemaakt!!) kan je zelfs de temperatuur niet meer aanpassen wegens geen knoppen....
Daarna ben ik 2 maand werkloos/autoloos geweest, gelukkig kon ik soms gebruik maken van een mini cooper van iemand vd familie. Ben dus van een hele kleine naar een hele grote auto gegaan