@Kweetnie leuk om je review te lezen. tsja de dealer krijg natuurlijk om de haverklap geïnteresseerden binnen maar ze zijn compleet uitverkocht en kunnen dus niets.. meeste klanten zijn niet bereid zo lang te wachten.. en zo gaat t natuurlijk al maanden dag in dag uit... voor hen ook frustrating.. en (bijna) geen hond koopt die Superb omdat ze allemaal een suv willen...
Ik heb zelf de Quartz grey met beige leer venti stoelen besteld... bij vd Udenhout stond destijds zo’n model (zonder de venti stoelen).. ik was op slag verkocht... ik vond dat persoonlijk zoveel mooier dan zwart leer.. maar goed ieder zijn meug.. en ja.. ik heb ook (kleine) kinderen...
hieronder een link waar je deze variant even goed up close kunt bekijken.. tis een beauty! En zelfs die zebra-stripes vind ik dan eigenlijk best mooi...
https://www.autoevolution.com/news/2017-skoda-kodiaq-says-cheese-in-paris-111705.html
Had zelf ook de 5008 en 3008 op de short list staan.. ben afgehaakt .. het design in de peug vind ik zeker mooi maar als je goed doorkijkt.. tsja.. dan vind ik de Kodiaq toch stuk degelijker strakker afgewerkt... de 5008 vind ik dan al wel echt richting een busje gaan qua uitstraling... maar wellicht vind jij dat niet... misschien is de Renault Espace ook de moeite waard om eens te gaan bekijken.. de initiale variant is echt wel heel mooi en vernuftigd afgewerkt.. alles automatisch (zelfs de zitrijen om laten klappen gaat automatisch)...
daarnaast ben ik fan van de tsi blokken en de sobere maar duidelijke exterieur designtaal van skoda/VAG.. dat alles bij elkaar heeft mij richting de Tsjech geduwd...
maar goed wellicht past de Franse designtaal wel beter bij je gezien je nu de DS rijdt.. niet iedereen zal het ermee eens zijn maar die Fransen kunnen echt wel knap ogende interieurs bouwen..
Mijn Kodiaq wordt vanaf volgende week geproduceerd .. je bent altijd welkom om eens te te komen kijken mocht je benieuwd zijn...
Succes in de keuze..