Ja als je het anders wil moet u het onmiddellijk goed doen er zal menige tegenligger zich afvragen welk model dit is
Staat superb op de wagen, met dank aan de pioniers van dit topic. :aangenaam:
Heb de logo's verwijderd met heel sterke draad tussen de logo en plaatwerk te plaatsen en zo deze af te trekken (was wel stevig trekken) en meer dan ėėn draadje moeten gebruiken omdat de scherpe kant van het logo deze doorsneed.
Zo moest ik mij geen zorgen maken dat ik de logo's en het plaatwerk zou beschadigen.
De achterkant van de wagen stond in de schaduw daar kon je de kleeffolie er in twee a drie stukken aftrekken van het metaal. De voorkant echter stond in de zon en daar kon ik natuurlijk de lijmresten met een pvc spateltje er afschrapen, was te doen maar toch wat langer werk.
Dus best is ze niet warm te maken alleszins toch niet op de manier zoals ik de logo's heb verwijderd.
Ongeveer een 25 min bezig geweest met beide te verwijderen en te plaatsen.
Het was langer werk om de foto's te maken en te
bewerken (oeps verklapt)