Nieuwe logo's op Octavia II FL

nietje72

Forumguru
Vandaag m'n stuursticker uit China al ontvangen. Verzending duurde niet lang dus. Meteen maar even achter het stuur gekropen om 'm erop te plakken. Voorlopig doe ik het maar even met deze €3,- versie @ertromp hoewel ik jouw bestelling wel heel gaaf vind! :thumbsup: Benieuwd of je 'm in Nuenen al kan showen.
Hierbij het resultaat van mijn plakker.

Bijlagen

• stuurlogo_oud.jpg
    stuurlogo_oud.jpg
    599,5 KB · Weergaven: 80
  • stuurlogo_nieuw.jpg
    stuurlogo_nieuw.jpg
    659,7 KB · Weergaven: 86

machlo

Forumguru
@nietje72...........mooi hoor dit resultaat! Heb er zelf ook een besteld. Denk dat het maar net is waar je tevreden mee bent. Vind het eindresultaat niet visueel onderscheidend van een originele kap. Ben zelf tevreden met een stikker van enkele euro's. Een ander heeft zijn/haar eisen, criteria anders liggen.......ook prima! Zo "pimpt" een ieder zijn eigen auto...... and I pimp my ride......:jaja:

CDK

Forumguru
@Ridley, rijdt je zoon van 4 ook al met jouw auto dan? #snellejelle
Ik heb er nog wel 1 over denk ik, als ik de andere niet verpruts ;)
Kwam je naar Nuenen? Dan neem ik er wel 1 voor je mee.

nietje72

Forumguru
Tnx voor de positieve reacties. Hij past inderdaad goed qua bolling alleen is-ie een fractie kleiner waardoor je als het ware de twee buitenste ringen iets schuin bovenop elkaar ziet. Het valt alleen op als je er met je neus bovenop zit en onder het rijden kijk je toch naar voren dus...

Vanenkelen

Forumguru
Heb ook het Chinese sticker setje binnen en kan @nietje72's bevindingen alleen maar onderschrijven. Mooi setje, op de wielnaven passen ze perfect. Voor en achter liggen ze op het oude logo, alleen als je dan van boven kijkt zie je dat ze erop liggen. Die op het stuur is inderdaad een millimetertje te klein. Daardoor zie je nog de rand van het oude logo. Maar als hij mooi in het midden zit, zie je het eigenlijk niet. Je moet er echt op letten.
ImageUploadedByTapatalk1408823297.372154.jpg

ImageUploadedByTapatalk1408823310.675596.jpg

ImageUploadedByTapatalk1408823325.058605.jpg

ImageUploadedByTapatalk1408823337.647315.jpg

ImageUploadedByTapatalk1408823348.905473.jpg

Voor een setje van 8 euro vind ik het helemaal dikke prima!

Sk_Hans

Forumguru
Hier heb ik ze vandaan.... Ik zeg 8 euro maar het is maximaal 8 dollar inclusief verzendkosten... :-)
Kun je daar alleen met credit card betalen? Ik vind het wat griezelig om zomaar alle CC details in te vullen op een of andere Chinese site. Je weet nooit waar het terecht komt. Het bedrag is wel klein maar als ze alle gegevens hebben, kunnen ze natuurlijk ook zomaar je kaart leegplukken. Voor zover ik kan zien kun je helaas niet met paypal betalen.

Vanenkelen

Forumguru
Tja.... Dat vind ik idd ook nog een beetje vreemd bij AliExpress.... Kom op met die Paypal ondersteuning! Ik gok het er maar op en ga er vanuit dat ik bij fraude met mijn creditcard een beroep op MasterCard kan doen.

Heb er al eens eerder mee te maken gehad na een vakantie in de VS en dat is toen zonder enige consequentie voor mij heel netjes opgelost door americanExpress. Kreeg alleen een belletje dat Fraude was geconstateerd, ik een nieuwe pas zou krijgen en dat mijn volgende maandstaat er wat anders uit zou zien vanwege allerlei correcties.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan