Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Logo's voor en achterklep waren bij de vw dealer 28,25 en 19,30 logo voor op de klapsleutel kostte 3,99 alles origineel.
Het logo voor op de klapsleutel is wat kleiner dan het oude logo wat er op zat.
Heb er zelf ook een 3d sticker opgeplakt en tot nu toe zit hij nog steeds goed vast. Volgens mij zit er niet veel anders op dan dit of als je in de slappe was zit de airbag module vervangen voor 1 met het nieuwe logo.
Ieder zijn ding maar dat wordt mij te gortig, dan maar een sticker. Heb er nog 1 liggen mocht deze het begeven.
@emiel10 , ik heb mijn logo's binnen! Besteld 09-06 en geleverd 26-06.
Moet zeggen, de logo's zien er erg goed uit. Heb ze nog niet naast de echte gehouden (ga ik morgen even doen) maar ik heb zo het idee dat er weinig verschil in zal zitten..
Ik zag dat mijn foto's het niet meer deden dus bij deze nogmaals. Ik zie trouwens geen optie om foutieve berichten te kunnen bewerken, weet iemand hoe?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.